מומלצים

נפטרים מהריח בכפות הרגליים

אנו נכנסים לקייץ והרגליים שעטופות בגרביים צוברות ריח רע. סבון הקסם של מעבדות ד"ר מלומד הוא המצאה גאונית שמשנה את חוקי המשחק! הסבון יודע להעלים את הריחות הרעים תוך שבוע עד עשרה ימים.

ממה בעצם נובעים הריחות הללו בכף הרגל?

מיכל מלומד, סמנכ"לית הפיתוח במעבדה מסבירה: "הצטברות של חיידקים ופטריות בכף הרגל גורמת לפעילות שתוצריה מפרישים ריחות לא נעימים, בעיקר באזור כפות הרגליים, בין האצבעות, מהציפורניים וגם מכף הרגל. במקרים קיצוניים הריח נודף לאוויר אפילו מנעל סגורה. כשאנחנו לובשים נעליים סגורות המצב מחריף עוד יותר, כיוון שטמפרטורת הגוף בתוך הנעל הסגורה היא המקום האידיאלי להתפתחות של חיידקים, וירוסים ופטריות. כף הרגל סגורה ולא מאווררת ויחד עם לחות וחום מהווה את הקרקע הפורייה והאידאלית להתפתחות מוגברת של חיידקים, וירוסים ופטריות. כשאנחנו הולכים לבריכה ללא נעליים או בכפכפים, קל מאוד להידבק. למעשה התופעה מתרחשת אצל רוב האנשים, ומתבטאת בצורת גרד, חוסר נוחות וריחות רעים. ללא טיפול מתאים, אנו מתחילים להפיץ ריח שהופך לבלתי נסבל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפטרת היא תופעה שמאפיינת את כלל האוכלוסייה בשלב כלשהו, בגלל רמת התפוצה וההדבקה הגבוה שלה.

החברה מתחייבת ל-100% תוצאות בשימוש נכון בתכשיר, בלי שאלות ובלי אותיות קטנות.

הסבון נלחם ביעילות בתופעות של ריחות לא נעימים, גרד וחוסר נוחות בכף הרגל. כל שנדרש הוא להקפיד על שימוש יומיומי והריחות ייעלמו.

איך להשתמש במוצר? בוקר וערב לשטוף היטב את כף הרגל באמצעות הסבון. לנגב במגבת נקייה. לאחר שבועיים להמשיך פעם אחת ביום, בשעות הערב.

צילום: יח"צ

אתר הבית של החברה:

www.drmprof.com

לאיתור נקודות מכירה:

https://drmprof.com/find_health_and_beauty

פייסבוק:

https://www.facebook.com/drmprof

WhatsApp: 053-623-7984

אינסטגרם:

https://www.instagram.com/drmprof

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח