משפטי/פלילי

רצח שניר בוחבוט: הצהרת תובע תוגש נגד שני חשודים במעשה

הצהרת תובע תוגש היום (שלישי) בבית המשפט נגד שני חשודים ברצח שניר בוחבוט כבן ה- 28, וניסיון רצח של אדם נוסף. חקירת מקרה הרצח הוטלה על היחידה המרכזית בלכיש ב- 11 באפריל, לאחר אירוע ירי שאירע ברחוב בני עקיבא בעיר אשקלון, ממנו נהרג שניר בוחבוט ואדם נוסף נפצע באורח קשה מאוד.

פעולות החקירה של המשטרה, הובילו לאיתור זהותם של שני חשודים מרכזיים במעשה, תושבי אשקלון בני 19. שני החשודים נעצרו לחקירה לאחר ששהו בדירת מסתור באשדוד יחד עם חשודים נוספים שהיו עמם, ותפיסתם של סכינים, רכבים ועשרות אלפי שקלים במזומן שהיו ברשותם.

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי הימ"ר לבסס את התשתית הראייתית נגד שני החשודים שנחקרו בחשד לעבירות רצח וניסיון רצח, ובתוך כך אף בוצע שחזור של הרצח בזירה על ידי אחד החשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרם הוארך מעת לעת, והיום לאחר העברת כלל חומרי החקירה לידי הפרקליטות, תוגש נגד שני החשודים הצהרת תובע במסגרת דיון הארכת מעצרם בבית המשפט, תוך כוונה להגיש נגדם כתב אישום במהלך הימים הקרובים.

חקירה יסודית של חוקרי הימ"ר, תוך שילוב אמצעים מתקדמים ויכולות הנמצאים בידי משטרת ישראל, הובילו לחשיפת זהותם של החשודים בעבירות הרצח וניסיון הרצח וביסוס תשתית ראייתית מוצקה נגדם, שהובילה כאמור להצהרת התובע והעמדתם לדין כבר בימים הקרובים.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח