חדשות הארץמבזקים

שוטרי יחידת השיטור הימי בת"א הצילו את חייה של נערה בת 16

שוטרי יחידת השיטור הימי במחוז תל אביב הוזעקו אתמול (שישי) בשעות אחה"צ לטפל באירוע חירום דרומית לחופי הרצליה. סקיפר כבן 60 מרמלה דיווח על כך שבתו בת ה-16 סובלת מקשיי נשימה, מחרחרת ואבדה את הכרתה. כמו כן ציין כי אינו מצליח לשוט אל החוף, בשל כשל טכני בספינה. הוא הסביר כי מנוע הספינה תקול ללא יכולת שיוט או הורדת עוגן כשבאותה העת על הספינה 7 אנשים, ביניהם תינוקת בת 3 וכאמור הספינה נסחפת וקיים חשש ממשי שתתקרב באופן מסוכן אל שובר הגלים.

השוטרים שהוזעקו הגיעו במהירות אל הספינה האזרחית, נצמדו אל הדופן והעבירו מיד את הנערה יחד עם אמה לספינת השיטור הימי. לאחר שהושכבה בירכתיים בבטחה, הפליגו במהירות אל המרינה הרצליה תוך כדי הזמנת ניידת טיפול נמרץ. במקביל השוטרים הפעילו את מערכת הכריזה של הספינה לעבר יושבי המסעדה בחוף, במטרה לאתר רופא בסביבה, ואכן נמצאו שניים אשר סייעו עד הגעת ניידת טיפול נמרץ.

לאחר שהנערה עברה לטיפול המסור והמקצועי של גורמי הרפואה במרינה, שבו השוטרים חזרה לים לעבר הסירה שבינתיים נסחפה לכוון החוף ואותרה בטווח מסוכן של עשרות מטרים מהחוף. הצוותים חילצו אותה באמצעות כבל מיוחד וגררו אותה למרינה הרצליה עד קשירתה לרציף, והעלאת הנוסעים בבטחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button