חדשות הארץמבזקים

טיבי בהפגנה ביפו: לתושבי העיר מגיע ביטחון. כי אפשר אחרת

ח"כ אחמד טיבי הגיע לפני זמן קצר (שבת) להפגנה של מאות תושבי יפו. ח"כ טיבי אמר כי "קו אחד עובר בין מסגד אל אקצא, לשייח' ג'ראח, לעזה ללוד וליפו. מי שפרץ באלימות ונשק לאל אקצא, הכניס מתנחלים לשכונות ערביות באלימות, תוך פגיעה ונישול של התושבים הילידים, וירה במוסא חסונה בלוד הצית את האש הזאת ששורפת עכשיו במרחב. הגענו היום ליפו, לחזק את התושבות והתושבים בהתמודדות עם האלימות המשתוללת של המתנחלים והמשטרה בעיר. לתושבי העיר מגיע ביטחון כל יום ובימים אלו במיוחד. המסר שלנו כאן הוא מסר של חיים. כי אפשר אחרת. חייבים אחרת".

בתמונה מההפגנה ילד עם שלט (בערבית): האלימות זה חורבן והשלום זה שגשוג.

צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת

ח"כ אוסאמה סעדי השתתף בהפגנה בסכנין בקריאה לעצור מיד את ההתקפות על עזה והמשך ההרג יחד עם אלפי מפגינים במסר לממשלה ולעומד בראשה בנימין נתניהו. "החברה הערבית הגיעה הערב באלפים להתנגד למעצרים, להסתה הפרועה של נתניהו והניסיון להחזיר את החברה הערבית למשטר צבאי, שכבר התחיל בלוד ובג'דידה מכר. הזכות למחאה היא זכות יסוד, ואנחנו נמשיך לצאת ולהפגין, לזעוק נגד ההרג, המלחמה והתקיפות בעזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת

תגובה אחת

  1. טיבי הדם של השהידים על הידים שלך ושל חברי כנסת ערבים אתה והחברים שלך כבר שנים
     מסיתים 
    אין קשר בין המיסגד למה שקורה אתה כל הזמן וגם במיסגדים מסיתים ורוצים לכבוש אתת ישראל וליקרוא בשם פלשתין ברגע שיש הזדמנות אתם מנסים 
    בלי לחשוב על השלכות כל צריך לחקור את זה ולאשים אותכם בהסתה וברצח 
    ליפתוח את העניים אל תגידו לא ידענו

Back to top button