חדשות הארץ

לקראת חג הביכורים: מד"א סיפק חלב אם לפגיות בבתי החולים בדרום

כשהיא עטוית שכפ"צ וקסדה עברה היום (שישי) ד"ר שרון ברנסבורג צברי, מנהלת בנק החלב של מד"א, בין בתי החולים בדרום וסיפקה מנות חלב אם לפגיות על מנת שלא יוצר מחסור. בתקופה של הסלמה ביטחונית, בה המצב הרגשי והמעמסה עולה, ניתן לראות עליה במספר הנשים שנתקפות צירי לידה וכורעות ללדת, לעיתים מוקדם מהצפוי. בעקבות המצב, הגיעה לבנק החלב של מד"א, המספק לפגיות באופן שגרתי מנות חלב אם מאימהות לפגים מיניקות שלהן חלב עודף בקשה מאחד מבתי החולים בדרום עקב מחסור במנות חלב בפגיה. ד"ר ברנסבורג פנתה לפגיות בשאר בתי החולים בדרום והתברר לה כי בחלקם גם קיים צפי למחסור בעקבות המצב הביטחוני, סוף השבוע הקרוב וחג השבועות. ד"ר ברנסבורג הצטיידה בשכפ"צ וקסדה ונסעה אל הפגיות של בתי החולים באזור הדרום על מנת לספק חלם אם בטוח ואיכותי עבור הפגים.
 
ד"ר שרון ברנסבורג צברי אמרה: "תחת מציאות ביטחונית לא פשוטה בכלל עברנו בין בתי החולים בדרום וסיפקנו חלב אם לפגיות. בסה"כ חולקו מנות חלב שיספיקו לעשרות פגים למשך שבוע. אנו מכירים את הדרישה הגוברת בחלב אם בשעת חירום ואנו ערוכים לכל דרישה"
 
אלי בין, מנכ"ל מד"א אמר: "זו דוגמא נוספת למסירותם של אנשי ומתנדבי מד"א העושים כל שנדרש על מנת להמשיך ולהעניק את הטיפול ושירותי רפואת החירום הטובים ביותר. אנשינו נמצאים תמיד בכל מקום בו הם נדרשים ושמים עצמם בקו האש על מנת להציל חיים. סמלי שבערב חג השבועות סיפק בנק החלב של מד"א חלב לנולדים הרכים על מנת שגם להם יהיה חלב בחג השבועות. מי ייתן ויגיעו ימים של שקט במהרה. חג שמח"

צילום: מד"א
 

Back to top button