חדשות חוץ

דגל ישראל הונף על בניין עיריית מינסטר בגרמניה

עיריית מינסטר בגרמניה הניפה את דגל ישראל על בניין העירייה לאות הבעת סולידריות ותמיכה בישראל. "המחשבות שלנו אתכם" כתב ראש העירייה מרקוס לובה "אנחנו מביעים את צערנו על קורבנות התקיפה של החמאס. בשעה זו אנחנו אנו חשים את הידידות העמוקה ביננו". הדברים האלו נאמרים בצל הפגנה שהתקיימה מול בית הכנסת במינסטר על פעילות ישראל בעזה. משטרת מינסטר עצרה את המפגינים בשל ההתפרעות ומפקד המשטרה אמר כי העיר עומדת איתנה לצד ישראל וראשון לציון.

ראש עיריית מינסטר. צילום: עיריית מינסטר

גם מאוקרינה קיבלה ישראל וראשון לציון חיזוק, כאשר יו"ר מועצת העיר חארקוב, איגור טרחוב, שלח לראש העירייה, רז קינסטליך מכתב תמיכה בישראל לצד האירועים האחרונים וכן הביע צער ותנחומים על ההרוגים. "בשם תושבי העיר חארקוב ובשמי, אני מביע את תנחומי הכנים למשפחות הקורבנות ומאחל לפצועים החלמה מהירה".

מכתבי תמיכה וסולידריות התקבלו גם מראשת העיר פרשוב בסלובקיה, אנדראה טורקונובה וכן מהקהילה היהודית בעיר נים שבצרפת. ראשון לציון משקיעה רבות בקשרי החוץ הענפים שלה וזו אינה הפעם הראשונה שקשרים אלו מובילים להבעת הזדהות ותמיכה בישראל. הקשר של ראשון לציון עם העיר התאומה מינסטר התחזק מאד בשנים האחרונות. מינסטר היא מהערים המשגשגות והיוקרתיות בגרמניה. היא עיר אוניברסיטאית מובהקת שבה מתגוררים למעלה מ-300 אלף איש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עיריית מינסטר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח