צרכנות

חמש סיבות לעשות ביטוח נסיעות

כאשר טסים לחו"ל, חשוב מאוד לזכור לרכוש ביטוח נסיעות. לא משנה אם מדובר בטיסה למספר ימים או בחופשה ארוכה, יש לא מעט סיכונים שמתלווים לשהות בחו"ל, וכדאי להיערך אליהם מראש ולעלות על המטוס בראש שקט. אנשים שמנסים להוזיל את עלות החופשה באמצעות ויתור על ביטוח נסיעות, חושבים שאין להם צורך בזה כי "מה כבר יכול לקרות", או סתם שוכחים לבטח את עצמם מרוב סידורים ודאגות לקראת הטיסה, עשויים לשלם על כך מחיר כבד, גם כספי וגם מבחינות אחרות.

קרדיט תמונה   depositphotos 

ביטוח נסיעות נכנס לתוקף ביום שהוא נרכש, והפוליסה הבסיסית בדרך כלל כוללת כיסוי רפואי שמכסה הוצאות על שירותים רפואיים או אשפוז בחו"ל וכיסוי למקרה של אובדן או גניבה של ציוד. מעבר לזה, ניתן להוסיף לפוליסה הרחבות נוספות, בהתאם ליעד ומטרת הנסיעה ולנוסעים עצמם. אלה חמש סיבות בולטות לרכוש ביטוח לפני כל טיסה:

טיפול רפואי בחו"ל יכול לעלות הרבה מאוד כסף

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברגע שיוצאים מגבולות המדינה אתם לא מכוסים כלל מבחינה רפואית, ואם תזדקקו חלילה לטיפול בשל תאונה, מחלה או כל גורם אחר, זה עלול להיות עניין יקר מאוד. ביטוח נסיעות סטנדרטי מכסה הוצאות רפואיות על טיפולים שונים, אשפוז ותרופות. ניתן להרחיב את הביטוח כך שיכלול גם הטסה חזרה לארץ במקרה הצורך. בנוסף, אפשר להרחיב את הפוליסה כך שתתאים לכם, אם אתם סובלים מבעיה רפואית כלשהי עוד לפני היציאה מהארץ, או עבור נשים בהריון.

לפעמים צריך לחזור הביתה מוקדם מהצפוי

לקטוע חופשה באמצע זה אף פעם לא נעים, אבל זה קורה ועדיף להכין את עצמכם מראש לאפשרות הזו. לפעמים צריך לחזור בגלל בעיה רפואית, לפעמים בגלל מקרה חירום בישראל ולעיתים נדירות עקב משהו לא צפוי שקרה במדינה בה אתם נמצאים. בכל מקרה, כדאי לוודא שהפוליסה שלכם מכסה מצב כזה, ושתקבלו החזר כספי על העלות של הקדמת הטיסה.

מזוודות רבות הולכות לאיבוד או נגנבות

אף פעם לא כיף לאבד את הדברים שלכם, אבל בחו"ל זה גם יותר בעייתי וגם די נפוץ. מזוודות ותיקים נעלמים לפעמים במעבר בין מדינות, ובמקומות רבים בעולם תיירים צריכים להיזהר מאוד מגניבות. הביטוח יכסה אתכם על הערך של הציוד וגם יעזור לכם להתמודד עם אובדן של מסמכים חשובים כמו דרכון.

גם מי שאוהב לחיות על הקצה צריך לשמור על עצמו

אוהבי ספורט אקסטרים מוצאים הרבה פעמים את מבוקשם בחו"ל, וטסים לעשות סקי, באנג'י, ראפטינג, צניחות ופעילויות יחסית מסוכנות אחרות. במקרים כאלה מומלץ להרחיב את ביטוח הנסיעות ולהוסיף לו כיסוי ייעודי לספורט אקסטרים. בדומה לכך, אם אתם יוצאים לטיול תרמילאים אולי שווה לכם להוסיף לפוליסה שירות של חילוץ והצלה.

אי אפשר לדעת איפה ומתי יתרחש אסון טבע

כאשר אתם טסים לחו"ל, אתם בטח לא מדמיינים מצב בו תאלצו להתמודד עם הוריקן, רעידת אדמה או שיטפון, אבל במקומות מסוימים בעולם האסונות הללו נפוצים יחסית. אם אתם טסים לאזור בעייתי שכזה, אתם יכולים לרכוש ביטוח נסיעות שכולל כיסוי אסונות טבע.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח