צרכנות

רעיונות ליום כיף לעובדים אקסטרים סיטי

אחת הדרכים של מעסיקים, מנהלים, לפרגן לעובדים שלהם ולהוכיח להם שהם חשובים לעסק ורוצים שהם ימשיכו להיות חלק ממנו לאורך זמן, היא באמצעות בארגון ימי כיף מעת לעת.

התמונה באדיבות: אקסטרים יער בן שמן

ארגון ימי כיף לעובדים הפך להיות דבר כמעט שגרת בלא מעט מקומות עבודה. המעסיקים מספקים תקציב על חשבון העסק לשם כך, מוכנים לוותר על יום עבודה או יותר, דואגים להסעות, אוכל, וכמובן דואגים להזמין מקום באתר כזה או אחר, בו אפשר לערוך יום כיף לכמות העובדים הנדרשת.

אנחנו יכולים למצוא מגוון רעיונות ליום כיף לעובדים. בהמשך נציג 6 רעיונות שיכולים להתאים עבור עובדים בעסקים מסוגים שונים. לפני שנציג אותם, נסביר בקצרה כיצד בוחרים רעיונות ליום כיף לעובדים, מה הם הפרמטרים לשם כך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אילו פרמטרים משפיעים על בחירת רעיונות ליום כיף לעובדים

גיל – אנחנו צריכים לבחור רעיונות ליום כיף לעובדים על פי הגיל שלהם. אין טעם לבחור רעיונות שלא יכולים להתאים לקהל היעד. חשוב לדעת להתאים את הרעיונות הנכונים לעובדים בעסק.

מרחק – על מנת שהיום באמת יהיה מהנה וכיפיי, מומלץ שהאתר בו מתכוונים לקיים את יום הכיף, לא יהיה רחוק מדי. זאת על מנת שהעובדים לא יצטרכו לבלות שעות ארוכות בנסיעה ממושכת. אם בוחרים לעשות את האירוע במקום מרוחק, אולי יהיה נכון לחשוב על יותר מיום כיף אחד.

מועד – באופן טבעי, נוכל לראות שיש רעיונות ליום כיף אשר מתאימים לחודשים ותקופות שונות בשנה ולא לכל ימות השנה.

סגנון – באופן טבעי, כשחושבים על רעיונות ליום כיף לעובדים, צריך לחשוב על דברים שהסגנון שלהם מתאים גם לאופי הקהל וגם לאופן בו רוצים להעביר את היום.

6 רעיונות ליום כיף

כעת אנחנו נציג שש דוגמאות של רעיונות ליום כיף לעובדים, מתוכם תוכלו לבחור מה רלוונטי עבורכם ועבור העובדים בעסק שלכם.

טיול בשטח

אחת הדרכים הטובות והנעימות ביותר לייצר יום כיף לעובדים, היא באמצעות טיול בשטח. אפשר לבחור מסלול קל, פשוט, מסלול שכולל בתוכו נופים יפים, אטרקציות מים, אפשר לשלב אטרקציות של נסיעה בג'יפ ארבע על ארבע ועוד דברים אחרים, כולל ארוחה בשטח.

לייזר טאג

אם מחפשים אטרקציה ייחודית שיכולה להתאים גם לצעירים וגם למבוגרים, אזי שאופציה של לייזר טאג היא מאוד פופולארית ואהובה. מדובר על משחק שנערך במתחם שבנוי כמו שטח צבאי, כאשר כל אחד מהמשתתפים מקבל רובה עם לייזר, והמטרה היא להוציא כמה שיותר שחקנים מהקבוצה השנייה. זו פעילות מעניינת, מלאה באדרנלין ויכולה להתאים לכל אחד ואחת.

פיינטבול

בדומה ללייזר טאג, גם כאן המשתתפים מקבלים כלי נשק אך כאלה שיורים צבע ולא לייזר. המתחם בנוי כמו שטח צבאי, והמשתתפים מתחלקים לשתי קבוצות שנאבקות זו בזו. מדובר בחוויה ייחודית, מהנה, אשר מוציאה את יצר התחרות ואדרנלין מכל אחד מהמשתתפים.

אירוע תרבות

אחת הדרכים הקלות לייצר יום כיף לעובדים, היא לקחת אותם לאירוע תרבותי מסוים. זו יכולה להיות הופעה של זמרים או סטנדאפיסטים, סרט קולנוע, הצגה, תערוכה מיוחדת או כל אירוע תרבותי אחר.

בשביל שהם יהיו חלק מהעניין, אפשר לערוך סקר בקרב העובדים מה בדיוק הם רוצים לראות, מה יכול להתאים להם, ולנסות להגיע לתוצאה מוסכמת שרובם יוכלו ליהנות ממנה.

חדר בריחה

אופציה שהפכה להיות מאוד פופולארית בשנים האחרונות, הוא חדר בריחה. מדובר על אופציה מאוד נפוצה בעיקר בקרב עובדים צעירים. הרעיון הוא פשוט, שוכרים חדר למשך שעה או יותר, במהלכה העובדים צריכים לגלות דרך רמזים שנמצאים בחדר לפתור תעלומה מסוימת. זו יכולת להיות תעלומת רצח או כל תעלומה אחרת, על פי תסריט מסוים.

קריוקי

אם העובדים שלכם אוהבים לשיר, אז אפשר לארגן להם יום כיף בדמות אירוע בקריוקי. בשונה מאירועים אחרים, כאן האירוע ייערך בערב ולא בשעות הבוקר או הצהריים, אך אפשר לשלב בו גם ארוחה וגם דברים נוספים. הכל שאלה איפה נמצא המועדון, מה הוא מציע וכמה זמן אפשר לשהות בו.

לפני סיום נציין, רצוי לערוך יותר מיום כיף אחד לעובדים, על מנת שהם ירגישו שמקום העבודה באמת חושב עליהם ורוצה בטובתם, רוצה שהם ייהנו, וירגישו שייכים ונאמנים לעסק במשך שנים רבות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח