מומלצים

קמפיין הפרסום הטוב ביותר במאי 2021

גם בעידן הפוסט קורונה, נרשמים הישגים בתחום הפרסום הממוקד:

 

קמפיין פרסום דל תקציב הביא להגדלת מכירות ב-21 אחוזים בתחום אביזרי השמיעה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

עולם הפרסום מתמודד עם חזרה איטית של מותגים קטנים-בינוניים לאפיק הפרסום והתקציבים כרגע קטנים וממוקדים. בשבועות האחרונים רשם קמפיין ייחודי בתחום שמרני, הישגים מרשימים. משרד הפרסום "נאנו-משרד פרסום קטן גדול", הציג מהלך קריאייטיב נועז לתחום מכשירי השמיעה שידוע בהתנהגות פרסומית זהירה ומכובדת.

לילך הירשפלד מנהלת הקריאייטיב ב"נאנו משרד פרסום קטן גדול" הצליחה למשוך תשומת לב לקוחות ולהציג נתונים מצויינים בקמפיין שעלה באחרונה בטלוויזיה, בעיתונות ובדיגיטל.

חברת "אודיו מדיק" – קיימת מ-79' ופועלת בתחום שיקום השמיעה, בדיקות והתאמת מוצרי שמיעה. לחברה יש 12 מכונים בארץ והיא נותנת שירותים ל-30 מכונים נוספים ועצמאיים בישראל. אהוד לברן קלינאי תקשורת ואביב יאונגר – הם הבעלים שמחזיקים כמה מהמותגים המובילים בעולם, כדוגמת: "סטארקי" ו"ריסאונד".

 

הקמפיין של "נאנו – משרד פרסום קטן גדול

 

לבדיקת מכון המחקר "רושינק" המוביל בתחום הרפואי, הקמפיין יצר עלייה חדה בתחום המודעות הנעזרת למותג "אודיו-מדיק" של 20 אחוז לעומת המדד הקודם. גם ברמת בחירת המותג מתוך כלל המתחרים נרשמה עלייה של 34 אחוזים. והקופה, מה מספרת? נרשמה עלייה במכירות בשיעור של 21 אחוזים.

 

אביב יאונגר מ"אודיו-מדיק" : "הקריאייטיב עשה את ההבדל. משרד הפרסום מצא רעיון מקורי ונועז שמעביר את התחושה ממצב של שמיעה לקויה לשמיעה טובה בזמן קצר".

לילך הירשפלד, מנהלת קריאייטיב ב"נאנו משרד פרסום קטן גדול": "בתקציבים בינוניים חייבים ליצור מהלך מפתיע. הלכנו נגד הזרם בתחום השמיעה ובחרנו בקריאייטיב חתרני שמעביר מהר את המסר, מיצר הפתעה וזכירות, ממצב את המותג גבוה וכמובן, ומעורר סקרנות".

 

לילך הירשפלד – מנהלת קריאייטיב

"נאנו" – משרד פרסום קטן גדול

(צילום: אמיר יהל)

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח