משפטי/פלילי

לאחר המהומות ברמלה ולוד: עשרות התפרעו בבי"ח אסף הרופא

עשרות מתפרעים התגודדו הלילה (שלישי) מאותם אירועים ברחבת המיון של המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, זאת לאחר שהתקבלו פצועים ממספר מוקדים של אירועי הפרות סדר ברמלה ולוד.

המתפרעים החלו להשתולל, זרקו אבנים, השחיתו ציוד, קללו ואיימו על הצוותים הרפואיים שנאלצו להסתתר מחשש לחייהם, וכן הופנו איומים מפורשים כלפי בני המיעוטים בצוות הרפואי על כך שהם ממשיכים לעבוד במלר"ד בתקופה זו. הצוותים הרפואיים נאלצו לפנות חלק מהמטופלים לאזורים מוגנים ולהסתגר במשך דקות ארוכות מחשש לחייהם. כוחות המשטרה והיס"מ שהוזעקו למקום, נאלצו לפזר את המתפרעים באמצעות רימוני הלם .

מהמרכז הרפואי שמיר אסף הרופא נמסר: "המרכז הרפואי שמיר שעושה ימים ולילות לטיפול בכלל האוכלוסייה מכלל המגזרים ללא אפליה, רואה בחומרה רבה תקיפה ואיומים של צוותים רפואיים והשחתה של ציוד שנועד לשרת את מטופליו. אנו קוראים למנהיגי הקהילות באזורנו, להרגיע את הרוחות ולעשות כל שלאל ידם על מנת למנוע מקרים כאלו שוב בעתיד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח