צבא וביטחון

צה״ל תקף 130 יעדי טרור ברצועת עזה: "נמשיך לפעול בעוצמה נגד חמאס"

צה״ל תקף במהלך הלילה (שלישי) במספר גלי תקיפה למעלה מ- 130 יעדי טרור והתעצמות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בין היעדים שהותקפו: ביתו של מפקד גדוד בארגון הטרור חמאס ומבנה המודיעין הצבאי של הארגון

צילום: דובר צה"ל

בגל התקיפה הראשון והשני, מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה״ל תקפו אתרים לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס. בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של ארגון חמאס ושל ארגון הטרור גא״פ, שביניהן: אתרים לייצור אמצעי לחימה ומתחמים צבאיים של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי, באחד מהם ממוקם ביתו של מפקד גדוד בארגון הטרור חמאס.

צילום: דובר צה"ל

כמו כן, במסגרת התקיפות ביממה האחרונה צה״ל תקף את מבנה המודיעין הצבאי של הארגון וכן סיכל כ-15 פעילים של הארגון. בנוסף, טנקים וכלי טיס של צה״ל תקפו יעדי טרור נוספים, בתוכם: שתי מנהרות טרור התקפיות סמוכות גדר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

מדובר צה"ל נמסר: "יש להמשיך ולהתעדכן בהנחיות פיקוד העורף המופצות באמצעי התקשורת ולהישמע להוראות כוחות הביטחון וצה״ל הפועלים בשטח. צה״ל תגבר את כוחותיו בפיקוד הדרום, ערוך למגוון תרחישים וימשיך לפעול בעוצמה כנגד חמאס ויתר הארגונים. ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה. צה״ל נוקט באמצעי זהירות כדי לצמצם ככל הניתן פגיעה אפשרית באזרחים במהלך פעילותו הצבאית. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה, ויישא בהשלכות לפעולת כנגד מדינת ואזרחי ישראל."

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח