מבזקים

המשטרה נאבקת בעשרות מוקדי הפרות סדר בכפרים ערביים בצפון

משטרת ישראל פרסמה לפני זמן קצר (שני) כי בשעות האחרונות היא נאבקת בעשרות הפרות סדר בכפרים הערביים במחוז צפון. בין האירועים הללו היה ירי זיקוקים, הצתות צמיגים יידוי אבנים וחסימת כבישים כוחות משטרה רבים פועלים להשבת הסדר במקום, נעצרו חשודים ונכון לרגע זה כל הכבישים פתוחים לתנועה, כאשר בין האירועים הבולטים:

– בכביש 754 סמוך לכפר כנא מספר חשודים עצרו רכב של תושב נוף הגליל גבר דתי בשנות ה-40 הגבר הותקף ונזקק לטיפול רפואי בנוסף החשודים ניפצו את שמשות הרכב עד אשר מספר תושבי כפר כנא חילצו אותו מהמקום והזעיקו טיפול רפואי – שוטרי משטרת ישראל בשלב זה עורכים סריקות לאיתור חשודים ופועלים לפיזור הצעירים שהחלו לידות אבנים לעבר שוטרים.

– לפני זמן קצר צעירים מכפר שיבלי חסמו את כביש 65 ידו אבנים והחלו להבעיר צמיגים כוחות משטרה הגיעו למקום פיזרו את הצעירים חשוד אחד נעצר והכביש נפתח לתנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

– גם בכביש 85 צעירים תושבי כפר נחף חסמו את הכביש והבעירו עצים במקום כוח משטרה פיזר את הצעירים והכביש נפתח לתנועה.

משטרת ישראל לא תאפשר לאף גורם להפר את הסדר הציבורי ולסכן את שלומו וביטחונו של הציבור. משטרת ישראל ערוכה ותגיב לכל ניסיון להפרת הסדר בנחישות. במקביל משטרת ישראל קוראת למנהיגים הפורמליים והבלתי פורמליים לפעול למניעת התנהגות בריונית ואלימה אירועים אלה עלולים להטיל צל כבד על מרקם היחסים בין התושבים

Back to top button