צבא וביטחון

השר גנץ: חמאס הפר את הריבונות הישראלית. הוא יישא בתוצאות

שר הביטחון, ח"כ בני גנץ סיים לפני זמן קצר (שני) הערכת מצב בנושא הגנת העורף בהשתתפות השר לנושאים חברתיים ואזרחיים מיכאל ביטון, מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (במיל') אמיר אשל, סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.

צילום: טל עוז / משרד הביטחון

בסיום הדיון אמר השר גנץ: "אזרחי ישראל. ארגון חמאס הפר בשבועות האחרונים את הריבונות הישראלית, וחצה את הקווים האדומים. הוא יישא בתוצאות. בשבועות האחרונים כינסנו ועידכנו את הקבינט הביטחוני, וקיימנו שורה של דיונים והערכות מצב. בהתבסס על הדיונים האלו, אישרנו היום פעולות התקפיות במספר מתווים, שיפגעו קשות בחמאס ובשאר ארגוני הטרור. פעולות שיבטיחו את ביטחונה של מדינת ישראל, ואת החזרת השקט המוחלט לטווח הרחוק.אני מבקש להדגיש, מדינת ישראל עשתה הכל ותעשה הכל כדי לשמור על חופש הפולחן- ארגון החמאס בפעולותיו שמכוונות נגד אוכלוסייה אזרחית, הוא הנושא הבלעדי באחריות. הוא ובכיריו יהיו אחראים וישלמו את מחיר התוקפנות. הפעולות ההתקפיות האלו צפויות להימשך עד שנשיג את היעדים שהצבנו."

צילום: טל עוז / משרד הביטחון

כמו כן הוסיף השר גנץ בדבריו: "במקביל, אנו נערכים גם להגנה על העורף הישראלי, ומתן הנחיות ברורות, בכדי להציל חיי אדם. לצורך כך, הכרזתי על מצב מיוחד בעורף, שיאפשר לכוחות הביטחון והחירום- צה"ל, פיקוד העורף ורח"ל, לתת מענה לאוכלוסייה, ביחד עם כלל משרדי הממשלה. אני מבקש מכולם להישמע להנחיות- הן מצילות חיים. תמיד היינו חזקים מול אויבנו, התאחדנו, וניצחנו.
גם כעת, אנו נפעל בעוצמה, בתקיפות ובאחריות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח