חדשות הארץ

בהנחיית הדרג המדיני: מסלול מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם

משטרת ישראל נערכה בפריסה רחבה עם כוחות משטרה מתוגברים כבר משעות הבוקר ולאורך כל היום (שני) בהתאם למוקדי אירועי יום ירושלים, להבטחת בטחון המשתתפים, מניעת הפרות סדר והסדרת התנועה. בסיום הערכת מצב, על פי החלטת הדרג המדיני ובהמלצת גורמי הביטחון, לשנות את מסלול תהלוכת ריקוד הדגלים. בעקבות כך יפונו הצועדים דרך שער יפו בדרכם לכותל.

פירוט הסדרי תנועה:

  • בין השעות 19:00-14:00 יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים וכן הצירים המובילים אליהם:

בצלאל, המלך ג'ורג', אגרון. הצירים יפתחו בהתאם להתקדמות הצועדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • בין השעות 22:00-14:00 יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים והצירים המובילים אליהם: יצחק קריב, שלמה המלך, חטיבת ירושלים, צנחנים, הנדסה, חיים בר לב לכיוון דרום.

תנועת הרכבת הקלה תופסק בזמן "ריקוד הדגלים", בתחנות שסמוכות לכיכר צה״ל משני הכיוונים. תחבורה ציבורית תתנהל בצירים חלופיים. למידע נוסף יש לפנות למוקד אגד 2800*.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת למשתתפי צעדת "ריקוד הדגלים" להישמע להוראות המארגנים, להימנע מכל גילוי של אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה וחגיגה משמעותית תוך הקפדה על שמירת הסדר והחוק. שוטרים גלויים וסמויים יתפרסו במקום ויפעלו בנחישות וללא פשרות אל מול כל ניסיון להפר את הסדר והחוק. המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי של אלימות פיזית ו/או מילולית, תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה כנגד מפרי הסדר ופורעי החוק ותדאג למצות עימם את מלוא חומרת הדין."

צילום: מארק ניימן/ לע"מ
Back to top button