צבא וביטחון

המפכ"ל שבתאי החליט: הר הבית ייסגר לכניסת יהודים ביום ירושלים

מפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, החליט כי כניסת יהודים לא תתאפשר היום (שני), יום ירושלים, להר הבית- זאת עקב המתיחות הביטחונית הגדולה.

תנועת 'חוזרים להר' הגיבה לאיסור: "54 שנים עברו ומדינת ישראל לא השכילה להחזיר את הר הבית לרשותה. חרפה שבמדינת ישראל 2021 יהודים לא יכולים לעלות להתפלל במקום הקדוש ביותר בעולם בגלל כניעה לטרור הערבי. הגיע הזמן לחסל אחת ולתמיד את המתפרעים המוסלמים ולאפשר חופש פולחן יהודי בהר הבית. לרבות בניין המקדש וחידוש עבודת הקורבנות."

עוד אומרים בתנועה כי יעלו להר הבית היום בין עם הסכמת המשטרה ובין אם לאו. בתנועה אומרים כי הם "קוראים לכל עולי ההר להמשיך בדרכם של הצנחנים ולא להתחשב במי שמפריע לנוכחות בהר בבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "האלימות והבריונות ניצחו! אשמים ראשי מערכת הביטחון שהמדיניות שלהם להכיל כל פגיעה ביהודים שהופכת ביממה האחרונה לפוגרומים, אבל יותר מאלה ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה שמאפשרים למשטרה להתקפל".

ח"כ בן גביר הודיע בכניסה להר הבית כי מסר למנהלי סיעת הליכוד שלא יקראו לו בשבוע הקרוב לאף הצבעה על חוקים או תקנות: "מי שמתקפל בהר הבית מתקפל מארץ ישראל כולה. אין לי סיבה להצביע השבוע עם מי שמקבל החלטות של התקפלות", אמר.

ארגון בצלמו מסר: "לו מישהו היה מציע לבטל את מצעד הגאווה בירושלים בגלל חשש לסיכון ביטחוני כל המדינה הייתה רועשת. אבל לסגור את הר הבית זה בסדר. מדובר בכניעה לטרור .חובה להיכנס להר הבית לעצור את כל המתפרעים ובעיקר להוציא צו איסור כניסה לנצח לכל ערבי שמפריע בהר הבית .בדיוק כמו שעשו ליהודים נאמני הר הבית. אין כל סיבה שערבי שמתפרע בהר הבית יורשה אי פעם בחייו לחזור להר. בכונותינו לפנות ליועמ"ש ולשר לביטחון פנים לטפל בעניין ולהקים מאגר מנועי כניסה אנשי טרור."

התפרעיות בהר הבית | מקורות ערבים
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח