צרכנות

אנה זק עולה בקמפיין ראשון לרשת הקוסמטיקה SACARA

הקמפיין הראשון של רשת הקוסמטיקה סאקרה עם הפרזנטורית החדשה שלה, כוכבת הפופ אנה זק (19) יעלה החל ממחר, ה- 10 למאי, בתקציב הנאמד ב 2.5 מיליון ש"ח.

מדובר בקמפיין ראשון בסדרה, לרגל השקת הקולקציות החדשות לקיץ 2021 של מוצרי האיפור והטיפוח. מדובר בקמפיין 360 יצא תחת הסיסמא: wake up! We're more than make up – SACARA – לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה איכותי בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית.

צילום: אלכס ליפקין

הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, שילוט חוצות ברחבי הארץ – בצמתים אסטרטגיים, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות. בנוסף תערוך זק מפגשי מעריצות במספר סניפי דגל של הרשת,

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי איתי זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את סדרות הטיפוח החדשות ומגוון הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת כמו כן לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת לראשונה עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".

צילום: אלכס ליפקין

SACARA נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 50 סניפים ברחבי הארץ. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח, בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

אנה זק, זמרת, וכוכבת פופ, חיילת המשרתת שירות מלא בצה"ל, ונחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח