חדשות הארץ

לשכת בן גביר בשמעון הצדיק: המשטרה תציב נוכחות קבועה עד סוף הרמאדן

לאורך כל הלילה (חמישי) התנהלו שיחות בין לשכת ראש הממשלה לחבר הכנסת בן גביר, זאת על רקע הקמת הלשכה הפרלמנטרית של בן גביר בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. במהלך השיחות, אנשי הלשכה העבירו מסר מראש הממשלה כי הוא מבקש מבן גביר לפנות את הלשכה, וזאת לאור הערכות מצב כי הקמת הלשכה עשויה לגרור מהומות. בן גביר הציב כתנאי לעזיבתו את המקום נוכחות משטרתית קבועה במתחם המותקף ובשכונת ראש הממשלה עד סוף הרמאדן. לדברי בן גביר, השוטרים שנשארו בלילה נשארו רק בגלל נוכחותו, ולא ייתכן שבכל לילה המשטרה תפקיר את תושבי המקום וגם כאשר הוא יעזוב השוטרים יעזבו, ותושבי המקום יהיו חשופים להמשך התקיפות, לזריקות אבנים ולפגיעה ברכוש.

בן גביר תיאר לנציגי ראש הממשלה את המצב בשכונה, את תקיפות מחבלים ערבים כלפי נשים וילדים במשך כל השבוע האחרון, ואת אזלת ידה של המשטרה. במהלך הלילה סירבו אנשי לשכת ראש הממשלה לתנאי הנוכחות קבועה, והסכימו לחזק את הנוכחות המשטרתית בלבד. בתגובה, הודיע בן גביר כי הוא יישאר במתחם לשבת. כאמור, בדקות האחרונות סוכם עם לשכת רוה"מ והשר לביטחון פנים, כי בכל שכונת שמעון הצדיק ובמתחם יהיו נוכחות קבועה משטרתית עד סוף הרמאדן, כאשר אחרי הרמאדן תיעשה הערכת מצב מחודשת.

בן גביר מסר בתגובה כי: "אחרי שבוע שלם של תקיפות כלפי יהודים ואוזלת יד של המשטרה אילצנו את המשטרה להגיע לאבטח אותי. אני מברך על הסיכום ושמח שסוף סוף המשטרה תאבטח את תושבי שכונת שמעון הצדיק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח