פוליטי / מדיני

ח"כ מיכאלי: כל רה"מ מבטיח לנכי צה"ל הבטחות אבל בפועל הם מקבלים הפקרה

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי וח"כ עמר בר-לב ביקרו היום (שלישי) בבית הלוחם בתל אביב. במסגרת הביקור סיירו במתקנים השונים במקום ושמעו אודות הטיפולים הניתנים במתחם הן בתחום בריאות הנפש והן בתחום בריאות הגוף. את הסיור קיימו יחד עם יו"ר ארגון נכי צה"ל, עו"ד עידן קלימן ומנכ"ל ארגון נכי צה"ל, אבי לרמן.

ח"כ מיכאלי וח"כ בר לב בבית הלוחם בת"א. צילום: ללא קרדיט

ח"כ מרב מיכאלי אמרה: "במקום הזה מטפלים בנכי צה"ל ובמשפחותיהם שנתנו למדינת ישראל את הדבר הכי יקר שאפשר לתת. כבר לפני 20 שנה באו אליי נפגעי הלם קרב לבקש שאני אעזור להם לקבל הכרה מהמדינה לפוסט טראומה שנגרמה להם בעקבות השירות שהם נתנו לה והיום הם מקבלים הפקרה, זלזול והזנחה. כל ראש ממשלה וראש ממשלה חליפי מבטיח להם הבטחות אבל בפועל – הפקרה, הזנחה ובושה גדולה למדינת ישראל. אנחנו את הממשלה הזאת חייבות וחייבים להחליף ומהר.

ח"כ מיכאלי וח"כ בר לב בבית הלוחם בת"א. צילום: ללא קרדיט

ח"כ עמר בר-לב הוסיף: ״באנו לכאן כדי לעמוד לצד נכי צה״ל, לצידו של איציק סעידיאן, מי יתן ויחלים במהרה מפצעיו, ולקראת דיון ועדת החוץ והביטחון על אגף השיקום של משרד הביטחון מחר. מדהים לראות את העבודה המרשימה של ארגון נכי צה״ל בבית הלוחם בתל אביב ולשמוע על יתר הסניפים הפזורים ברחבי הארץ. זאת בושה קשה שאגף השיקום של משרד הביטחון מתייחס לארגון הזה כאויב שלו, ונלחם בו. אסור ולא אתן להפקרה של האחים שלנו להמשך – יש ליישם במיידית את מסקנות וועדת האלוף (במיל׳) אייל בן-ראובן״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ מיכאלי וח"כ בר לב בבית הלוחם בת"א. צילום: ללא קרדיט
Back to top button