מומלצים

בדקנו ומצאנו: פרויקט הנדל"ן הכי מסקרן בחיפה נמצא בשכונת כרמליה

פרויקט רות 5 גורם למהומה חיובית בעיר הכרמל. סיור שלנו בחיפה מלמד שהפרויקט הכי מסקרן בעיר הוא זה שמציגה החברה הקבלנית ש.דורפברגר וכולל דירות גדולות, מרווחות וחדשות באחת השכונות הכי מבוקשות בישראל פלוס נוף לשמורת טבע

במסגרת כתבות הנדל"ן שאנו עורכים, יצאנו לסיור נדל"ני בחיפה. באופן כללי, עיר הכרמל נמצאת בתנופת בנייה ויש לה הרבה מה להציע בתחום. בשנים האחרונות האמירו מחירי הנדל"ן בעיר ומי שרכש נכס מדווח על עליית ערך משמעותית.

התייעצנו עם מומחי נדל"ן ומתווכים בעיר והגענו לשכונת כרמליה בה מתנהל פרויקט רות 5 ו-5א', שני בתים על חלקה אחת. לבדיקתנו, מדובר בפרוייקט שיאפשר למשפחות עם ילדים לשפר דיור ולתפוס מקום נחשק בשכונת כרמליה בה העירייה המקומית לא ששה לאשר בנייה חדשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במרבית המקרים, מי שרוכש דירה בכרמליה עובר  לאחת הדירות הישנות בשכונה הוותיקה והנחשבת. לכן, בולט במיוחד פרויקט רות 5 המציג בית אחד בן שש דירות קיימות שעליו הוסיפו שלוש דירות חדשות. בנוסף, בחלק הבית האחורי – רות 5 א, קיימות 6 דירות שעליהן הוסיפו 4 דירות חדשות בפריסה של שתי דירות על הגג ושתי דירות באגף חדש דו משפחתי ומחוץ לבניין.

גם תמהיל הדירות מרגש ומגוון ומתחיל בשטח נהדר של מאה מ"ר ועד 200 מ"ר לדירה כולל מרפסות בגדלים שונים.

מתווך מוכשר שמכיר היטב את השכונה מספר: "זה פרויקט שהעמיד את השכונה על הרגליים. מדובר בשכונה שקטה עם כל השירותים החברתיים הנלווים. הפרויקט נמצא בכרמליה בחלק העליון, ממש בתחילת הירידה מרחוב צפרירים שנכנס לשכונה. מה שמיוחד פה אלה הן הדירות הגדולות יחסית שתוכננו לנגישות מלאה, שטוחות במפלס אחד. תוסיפו לכך את שמורת הטבע הסמוכה שמבטיחה שאיש לא יבנה מול הדיירים ותבינו שתמיד יישאר כאן נוף ירוק ללא חשש לבנייה.

גם ברמת המחירים העסקה טובה. דירות 100, 140 ו-200 מטרים משווקות כרגע במחירים של 21 עד 24 אלף שקל למטר בנוי".

תמונת הדמייה של הפרויקט

לקוח שרכש דירה בפרוייקט אמר לנו: "זה חשוב ומרגיע לדעת שלחברה יש אלפי לקוחות שנהנים מראש שקט לאורך כל ההליך, מקבלת היתר בנייה ועד מסירת המפתח. פשוט וקל, כל הביצוע כולל טופס אכלוס".

מנכ"ל החברה שרון דורפברגר: "גדלתי בבית בו הנדל"ן וחיפה נקשרו זה בזו מילדות. אני גר בחיפה ובעל תואר שני בטכניון לתכנון ערים. אני חולם לפתח את חיפה ולהיות חלק מחטיבת מעצבי הנוף בעיר בה נולדתי. לדעתי, חיפה היא בעלת פוטנציאל כביר וטרם מימשה אותו. יש בעיר פוטנציאל נדל"ני וחברתי. העיר היא סמל ומופת לדו קיום ותרבות לערי ישראל".

אנו מתרשמים כי פרויקט "רות 5" שמציעה חברת ש. דורפברגר מייצר הזדמנות לרכוש דירה בשכונה נפלאה שמייצרת חוויית מגורים איכותית ושונה. לשכונה הסגורה יש שתי יציאות ושטחים ירוקים, רחובותיה רחבים ושקטים ופוגשים בה המון משפחות צעירות.

היצע הדירות בכרמליה נמוך מאוד ונותרו בה רק דירות ישנות. נראה כי פה מדובר באפשרות לגור בדירה חדשה, גדולה ובמחיר תחרותי.

להצצה בפרויקט ובפרויקטים אחרים של החברה: https://www.dorfbergers.co.il

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח