משפטי/פלילי

תייר מרוסיה חשוד בשכפול כרטיסי אשראי באמצעות מכשור שהתקין בכספומטים

יחידת ההונאה של משטרת ישראל במחוז תל אביב פתחה במהלך השבועות האחרונים בחקירה סמויה, עם קבלת מידע בדבר חשד כי במספר כספומטים הותקנו "שפתיים" המשמשים לשכפול כרטיסי אשראי ומשיכת עשרות אלפי ש"ח באמצעותם.

בתוך כך, חוקרי היחידה ניהלו חקירה מורכבת, במסגרתה אספו ממצאים מעמדות בהם על פי החשד הותקן המכשור, מקומת בהם בוצעה משיכה של כספים ובקופות בהן בוצעו רכישות עם הכרטיסים המשוכפלים.

כאמור, עם התפתחות החקירה וזיהוי החשוד – תייר מרוסיה כבן 42, עברה השבוע החקירה לשלב הגלוי והחשוד נעצר סמוך לדירתו, כאשר תחילה הזדהה בפני השוטרים בזהות בדויה כתייר ממדינה אחרת ואף הציג אמצעי זיהוי החשוד כמזויף ונושא את תמונתו בניסיון כושל להימלט מהדין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לצד מעצר החשוד, ערכו בלשי המשטרה חיפוש עם צו בדירתו, במהלכו חשפו מעבדה ובה ציוד טכנולוגי רב שעל פי החשד משמש להעתקה של כרטיסי אשראי, לרבות "שפתיים" – דרכם עוברים כרטיסי האשראי, מצלמות זעירות לתיעוד בעת הקשת המספר הסודי, מחשבים, התקני אחסון דיגיטאליים. כמו כן נתפסו כמאה כרטיסי אשראי החשודים כמשוכפלים כשלחלקם הוצמד רישום של הקוד הסודי, קרי – מוכנים למשיכת כספים.

בנוסף, תפסו הבלשים בדירה מספר משקפי שמש וכובעי קסקט, שעל פי החשד נועדו להסתרת פניו בעת ביצוע העבירות.

השוטרים עצרו את החשוד לחקירה ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב והיום בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח