צרכנות

החלפת מצבר עד הבית – שירות שיחסוך לכם זמן וכסף רב

כאשר המצבר התקלקל והרכב לא מניע, בדרך כלל אנחנו לא נהיה מוכנה וזה יתפוס אותנו בזמן לא טוב – כאשר אנחנו צריכים להוציא את הילדים לגן או לבית הספר, או כאשר אנחנו צריכים לנסוע לעבודה וסיטואציות נוספות בהם אתם ממהרים ורוצים לחזור במהרה שגרה שלכם. שירותים רבים מוצעים וביניהם שירות מצבר עד בית הלקוח שיספק לכם את הנוחות הנדרשת. איזה שירות יציע מחיר הוגן ובזמן המהיר ביותר? הכל במדריך הבא!

קרדיט: FREEPIK

לפני הכל – איך נדע שהזמן להחליף מצבר?

כאשר אתם בסיטואציה בה הרכב לא מניע, אל תהססו והזמינו שירות החלפת מצבר עד הבית המספק לכם בדיקת טעינה למצבר הישן ובכך אתם מוודאים כי הבעיה באמת נובעת מהמצבר ולא מרכיב אחר ברכב. במצב בו המצבר הגיע למקסימום תוחלת החיים שלו, תתחילו להיתקל במספר תופעות מוזרות ברכב. חשוב להדגיש, כאשר נורת מצבר נדלקת לכם, הבעיה היא רוב הסיכויים אינה במצבר ונובעת מאלטרנטור שלא מקבל את הטעינה שלו כראוי. לכן, חשוב להתייעץ עם גורם מוסמך. אז אלו תופעות עלולות להצביע על כך שהמצבר חלש ובדרך לסיים את חייו?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  1. כאשר ננסה להניע את הרכב ונכניס את המפתח לסטרטר, הרכב יעשה לנו קושי בהתנעה ונשמע רעש של תקתוק בכל סיבוב של המפתח.
  2. האורות יהיו במצב עמום ולא יעבדו בצורה תקינה.
  3. המזגן לא יספק אוויר קר או חם ויעבוד בעוצמה חלשה, כמו כן גם הרדיו עלול להיות בווליום נמוך.

אם נתקלתם באחת מהתופעות שהזכרנו, סביר להניח שהגיע הזמן להחליף את המצבר הישן בחדש ולהעניק לעצמכם המשך נסיעה בטוחה.

איזה מצבר מומלץ לרכוש?

כיוון שמצבר לרכב הינו רכיב משמעותי לתפעול כלל מערכות הרכב, יש לרכוש מצבר עם אורך חיים לתקופה ארוכה של שלוש שנים לפחות. חברת מצברי שנפ, בוש, ורטה, וולטה הינן חברות מצברים המובילות בתחום בישראל ומספקות לכם תקופת חיים ארוכה ואיכות גבוהה. בנוסף, המצברים של החברות הללו מספקים לכם התאמה מלאה למזג האוויר ולאקלים במדינה בה אתם חיים וכפי שאתם יודעים בישראל קיימים חודשים חמים שעלולים לגרום לנזק במצבר שלכם, אולם ובמידה תרכשו את המצבר מהחברות שהזכרנו, סביר להניח שלא תתקלו בבעיות שעלולות להיגרם מנזקי מזג האוויר.

טיפים לשמירה על מצבר לאורך זמן

  1. לא לשכוח לכבות את האורות בסיום הנסיעה.
  2. כאשר אתם מבצעים הדלקה של הרכב, עליכם לוודא שהמזגן כבוי.
  3. מידי פעם, עליכם לפתוח את מכסה המנוע ולבדוק האם קיימת חדירה של נוזל (קורוזיה) בקטבים של המצבר ולשטוף במידת הצורך עם מים.
  4. במידה ואתם לא בקיאים בעולם הרכב, עליכם לפנות לחשמלאי רכב או למוסך שיעזור לכם בתפעול של הרכב.

שיא המצבר – שירות מקצועי במחיר הוגן עד בית הלקוח

בחברת שיא מצברים עד הבית מעניקים שירותי החלפת מצברים בתל אביב ובכל אזור המרכז והשרון, באופן המהיר ביותר – עד 60 דקות הגעה וברוב שעות היום. העובדים יגיעו עד אליכם, לכל מקום שתבקשו ויספקו לכם שירות מקצועי ומענה איכותי במחיר הוגן. המצברים אותם שיא המצבר מספקת הינם מצברים איכותיים של חברות מוכרות וגדולות, כגון: חברת שנפ, ורטה, וולטה ובוש. המתקין מתאים לכם את המצבר ובודק לפני שבאמת קיימת בעיה ברכב שנובעת ממצבר תקול ורק במידת הצורך יבוצע ההחלפה למצבר חדש.

Back to top button