חדשות הארץ

עובדי מכון וינגייט מוחים נגד ההנהלה: "אנחנו דורשים הסכם קיבוצי"

עובדי מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, החלו הבוקר (חמישי) לנקוט צעדים ארגוניים בעקבות סירובה של הנהלת המכון לקיים את ההסכם הקיבוצי שנחתם לפני כחמש שנים. העובדים מוחים על התנהלות הנהלת המכון והעומד בראשו המנכ"ל שי אברהמי, וקוראים להתפטרותו בעקבות התעלמות, גרירת רגליים וחוסר תום לב במשא ומתן המתנהל מול נציגות העובדים.

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

עובדי המכון חוסמים את הכניסה למכון ומשבשים את פתיחת אולימפיאדת הילדים אשר אמורה להתקיים בשעה זו בנוכחות שר התרבות והספורט חילי טרופר. העובדים מניפים שלטים עליהם נכתב בין היתר: "בלי עובדים – אין מכון", כאן שובתים – הנהלת וינגייט נכשלה" ו"אנחנו דורשים הסכם קיבוצי".

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

יו"ר מרחב נתניה בהסתדרות משה סמיה, אמר: "למרות הרצון הטוב של העובדים, עצוב לי שהנהלת המכון פועלת שלא בתום לב ובניגוד להבטחותיה, ומפרה את ההסכם הקיבוצי. חשוב להדגיש שאיפשרנו את הכניסה לילדים אשר לוקחים חלק באולימפיאדה הנערכת במכון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט קותי דרעי, הוסיף: "הגיעו מים עד נפש, עובדי המכון הפכו להיות שקופים. מנכ"ל המכון שי אברהמי מזלזל בעובדים ובזכויותיהם. כבר חודשים אנו מנסים בכל דרך להגיע לסיום המו"מ, אך מתברר שהנהלת המכון ומשרד האוצר אינם מתכוונים לשלם את שכר העובדים ולקיים את ההסכם שנחתם עוד בשנת 2017. צר לי שהגענו למצב שאנו צריכים להשבית את פעילות המכון, אך האחריות הבלעדית לכך רובצת על כתפי הנהלת המכון בלבד".

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

ממשרד התרבות והספורט נמסר: "המשרד מצר על ביטול חלקי של אולימפיאדת הילדים המתקיימת כבכל שנה. זהו מאבק שאין לו כל קשר לפעילויות המתקיימות לטובת הילדים וחבל שאירוע זה פוגע בפרוייקט החשוב הזה. המשרד רואה בחומרה את ההתנהלות המכוונת לפגיעה באולימפיאדת הילדים- התנהלות שאינה מקדמת פתרונות ואינה מסייעת לקידום הספורט הישראלי."

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח