טכנולוגיה

החידושים החמים בזום: פגישות בסצינות מציאות מדומה ואימוג׳ים חדשים

זום הכריזה על מספר עדכונים חדשים לפלטפורמת שיחות הווידאו, אותם מגדירה החברה כ״פונקציונליים״, וככאלה שתורמים להנאת המשתמשים, מקלים להתבטא, לשתף פעולה ולנהל את התקשורת הבינאישית בצורה יעילה יותר.

פגישה במציאות מדומה (Immersive View)

התוספת החדשה למפגשי הזום היא האפשרות שניתנת למארח הפגישה לארגן את משתתפי השיחה, או את משתתפי הפאנל (כשמדובר בוובינר), ברקע וירטואלי אחד – לסצינה אחת – על פי בחירתו. כך לדוגמה, ניתן לתת למשתתפים תחושה של ישיבה בכיתת לימוד, בחדר ישיבות, באודיטוריום, או בכל נקודת מפגש מועדפת אחרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התכונה החדשה יכולה לקבץ למקום (וירטואלי) אחד עד 25 משתתפים ומארח המפגש, או הוובינר, יכול להחליט על סידור אוטומטי, או ידני של המשתתפים בזירה הווירטואלית. מעל 25 המשתתפים הראשונים, האחרים יופיעו עם תמונותיהם מעל לסצינה הנבחרת. המארח אף יכול להזיז בקלות ולשנות מיקומי משתתפים, תוך שליטה על גודל הדמויות. ניתן בכל שלב לחזור להצגה הסטנדרטית, של ה׳גלריה׳ או הבלטת הדובר. להתחלת ההתנסות מספקת זום כמה סצינות, אך בהחלט ניתן להשתמש בסצינות סטילס או וידאו אחרים על פי העדפות המשתמשים. התכונה החדשה ניתנת בחינם לכל המשתמשים בזום מגירסה 5.6.3 ומעלה.

המחשה למציאות המדומה. צילום: זום

מי עושה מה

עדכון נוסף לפלטפורמת זום מאפשר למשתמשים להבין טוב יותר מי יכול לראות, לשמור ואו לשתף את התכנים והמידע שלהם כאשר הם מצטרפים לשיחת זום. ההתראות מתוכננות לתת למשתתפים לקבל החלטות מושכלות כיצד הם משתמשים במערכת. הסיבה: משתתפים בשיחות זום יכולים לשמור ולשתף תכנים מפגישות זום באמצעים דוגמת ״צ׳אט״, או ״הקלטה״. באמצעות העדכון, לדוגמה, משתמש רוצה לדעת מי יכול לראות את ההודעות שהוא שולח בצ׳אט של זום. כל שצריך לעשות זה לגשת ל״who can see your messages״, ולהבין למי יש גישה. בקרוב, בגרסה החדשה של זום, משתתפי שיחות יוכלו גם לראות האם המארח משתמש באפליקציות צד שלישי (דוגמת שירות תמלול) ולהחליט כיצד לנהוג.

השרבוטים הנעלמים

זום הוסיפה את ה״עט הנעלם״ (Vanishing Pen), שמאפשר להדגיש ולסמן אובייקטים או חלקים בטקסטים במסך משותף. החידוש: אין צורך לבצע פעולה של UNDO או מחיקה בסיום הכתיבה או הסימון, שכן הסימון או הכיתוב מתפוגגים לבד.

תגובות אמוג׳י חדשות

מעתה יש הרבה יותר אופציות למשתתפי פגישות להביע עצמם באמצעות אמוג׳ים חדשים, כולל יכולת לשינוי גוון עור של האמוג׳י. כאשר האופציה למתן תגובות מופעלת, יכולים יוזמי המפגש, או בעלי החשבון לאפשר למשתתפים לעשות שימוש בכל מגוון האמוג׳ים או להסתפק בשישה נבחרים.

חידושי האמוג׳י. צילום: זום
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח