מומלצים

בתוך סערת הקורונה יש עסקים קטנים שבצעו מהפך והכפילו הכנסות

השנה האחרונה התאכזרה מאוד כלפי מרבית העסקים הקטנים שבקושי שרדו את הירידה בהכנסה. מצד שני,  צצו כמה סיפורים אופטימיים שהאחראי להם הוא היועץ העסקי המוביל עמית אופיר בעל חברת הייעוץ והפיתוח העסקי "מינוף עסקי".

 

היועץ העסקי שהחיה עסקים קטנים בשיטת "סופר פרימיום" – עמית אופיר. צילום: יח"צ

הנה שלושה סיפורים אופטימיים על עסקים קטנים שהניפו דגל לבן בשנת הקורונה. כאשר הם ביצעו מהלך חדש בהשראת ייעוץ עסקי חכם, התמונה השתנתה. היועץ העסקי עמית אופיר, בעל חברת הפיתוח והייעוץ העסקי "מינוף עסקי", המציא את שיטת "סופר פרימיום" ומוביל מהפך כלכלי מטורף בשדה העסקים הקטנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

סטודיו פרץ – בוני האתרים שעלו מ-6.000 ל-60.000 הכנסה חודשית קבועה

 

מדובר בסטודיו לבניית אתרים, כשעובדים בעסק יפית ואליאסף פרץ מקדמי האתרים. הם מדווחים שבעקבות ייעוץ עסקי שקבלו מעמית אופיר, מנכ"ל חברת "מינוף עסקי", עלתה הכנסתם מ-6.000 שקל בחודש לשישים אלף בחודש.

"בנינו חבילה עסקית יותר נכונה, נכנסנו לתהליך העמקת ידע בשיווק ומכירות. סוף, סוף התחלנו לעבוד כמו עסק אחרי 10 שנים.

למדנו לחלק את הזמן בין שיווק ותפעול. שינינו גישה ועמית לימד אותנו להתייחס לעסק כעסק לא תחביב. למדנו לתמחר, בנינו חבילות פרימיום, טיפלנו במיתוג, למדנו להציע את ההצעה העסקית שלנו בדרך נאותה ומכובדת יותר. יצרנו שתפים עם בלוגרים ברשת. ההצלחה מדהימה".

 

"להעיר את האור שבך" – אימון העצמה נשית של  ליאור ארוש רביב

 

המסע שלי בצמוד למנטור העסקי עמית אופיר הוא כולו קסם והתרגשות גדולה.  למדתי לחלום בגדול. עזבתי עבודה כגננת שרצתה להוציא ספר חינוך לאור והחלטתי להגשים חלום כמאמנת. עמית – היועץ העסקי זרק אותי למים לא וויתר. כיום, אני כבר חצי שנה מאמנת נשים בהנחיית תהליכי התפתחות והעצמה.

אני מתמחה בהובלה לשינוי קריירה ומציאת זוגיות. מרגע שהחלטתי לעשות את הצעד, לקח חודש להכפלת ההכנסה, שלושה חודשים להרוויח פי 4 וכיום אני משתכרת פי שש באופן יציב לאחר שישה חודשים.

 

ג'ני שחוריעורכת ספרים

 

"היה לי עסק בתחום האירועים שנסגר בתחילת התפרצות הנגיף. כל האירועים שתוכננו קדימה נסגרו. מצאתי את עצמי עם אפס הכנסה. התייעצתי עם חברים שהמליצו לי לפנות לעמית אופיר, יועץ עסקי שבונה עבור מו מחים את תכנית "סופר פרימיום".

עמית הסביר לי שכדאי להפוך את המומחיות הקודמת שלי לכסף והדריך אותי כיצד לייצר שירות שיימכר בעשרות אלפי שקלים. אחרי חודשיים הרווחתי 40 אלף שקל כתוצאה מליווי עסקי חכם שהחזיר אותי למקצוע עריכת הספרים בו עסקתי בעבר. הצלחתי לעניין אנשי עסקים להוציא לאור ספרים על הקריירה שלהם וספרי הדרכה. אני חיה את החלום."

אם גם אתם שואפים ללמוד כיצד להרוויח מהמומחיות שלכם כסף טוב, מוזמנים ללחוץ על הלינק ולתאם פגישה:

https://amitoffir.co.il/super-premium

Back to top button