צרכנות

עורך דין מקרקעין – מתי צריך אותו?

עסקת מקרקעין, עבור רוב האנשים היא עסקה גדולה במיוחד, אולי הגדולה ביותר שהם יעשו בחייהם. עסקאות כאלה יכולות להיות עבור בית פרטי או דירה וגם עבור קרקע חקלאית או קרקע לבנייה, ועבור כל נכס המוגדר מקרקעין או נדלן. כיום יש מגוון עורכי דין אשר עוסקים בתחום ויכולים ללוות אנשים בדרכם אל העסקה הטובה והבטוחה ביותר. אבל מתי צריך עורך דין מקרקעין? הנה כמה מצבים שכיחים:

קניה ומכירת דירה – במקרים של מכירה או קניית דירה למגורים חשוב שילווה את העסקה עורך דין מקרקעין מיומן. איש מקצוע כזה יכול לספק חוזה מקצועי ולעבור על חוזה מכר ובכך להבטיח לכם שתקבלו את הדירה או את הסכום של המכירה בצורה המהירה והיעילה ביותר. עורך דין כזה חשוב לשכור גם בעת קניית דירה מקבלן.

פינוי שוכרים – אם יש לכם נכסים שאתם משכירים חשוב שיהיה לכם עורך דין טוב שיוכל לנסח עבורכם חוזה שכירות וגם לסייע לכם במקרים בהם יש לפנות מושכר מדירה או נכס  כמו גם במקרים של אי תשלום שכירות או חשבונות ושאר תקלות שעלולות להתרחש בין שוכר ומשכיר. בין היתר חשוב לבחור עורך דין שיעזור לביטול חוזה השכרת דירה או חוזה מכר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיפול בנחלות במושבים – במדינת ישראל יש לא מעט מושבים שיש בהן נחלות, חלקן מיועדות להפקעה. במקרים של בעיה עם נחלה כמו סכסוכים עם בני משפחה או במקרים של איום להפקיע את הקרקע שברשותכם – חשוב לבחור עו"ד מיומן שמומחה בטיפול בנכסים ונחלות במושבים.

פרוייקטים של פינוי בינוי – בשנים האחרונות יש לא מעט פרוייקטים שמתרחשים במסגרת התחדשות עירונית ביניהם תמ"א 38 ופינוי בינוי. אם אתם דיירים שעומדים לפני פרויקט כזה: חשוב שתשכרו עורך דין מקרקעין שיעזור לכם לעבור את התהליך החשוב הזה על הצד הטוב ביותר. יש עורכי דין מומחים בייצוג דיירים בבית משותף שיעזרו לכם בתהליך כזה או אחר כמו במקרים של ליקויי בנייה או סכסוכי שכנים עד לבחירת עסקה טובה בעת פינוי בינוי או תמ"א 38.

לסיכום, עורכי דין מקרקעין יש לא מעט, כמו גם שיש מגוון סיבות בגינן רבים בוחרים עו"ד כזה. בחרו עורך דין מנוסה ומיומן המומחה אך ורק בתחום הנדלן כמו עורך דין ניר אביבי, ותוכלו לעבור כל תהליך עד הצד הטוב ביותר.

Back to top button