פוליטי / מדיני

רה"מ נתניהו: חידוש הלימודים הוא סימן מובהק בהובלת העולם ביציאה מהקורונה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון) יחד עם שר החינוך יואב גלנט וראש העיר ירושלים משה ליאון בתיכון החדש בהר חומה, ירושלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אנחנו ביום חג של פתיחת מערכת החינוך. עד עכשיו התלמידים היו בקפסולות, עכשיו הם מתאחדים בפעם הראשונה. ביקרתי כעת את תלמידי כיתה ז׳, הם לומדים תנ״ך, ספר שמואל, ואמרתי להם שהחיבור שלנו לעבר והזינוק שלנו לעתיד זה מה שמאפיין את העם שלנו. אנחנו מובילים כרגע את העולם ביציאה מהקורונה, חידוש הלימודים גם בחטיבות הביניים בצורה מלאה זה סימן מובהק לכך. יש שני דברים שאני רוצה להדגיש: ראשית, עוד לא נפטרנו מהמסיכות. בתוך המבנים והכיתות עוטים מסיכות, בחוץ אפשר להוריד אותן, עם המלצת עטיית מסיכה בהתקהלויות. באופן כללי, בפנים מסיכות – בחוץ אפשר להוריד."

ראש הממשלה הוסיף: "שנית, עוד לא סיימנו עם הקורונה משום שהיא יכולה לחזור. הדבר החשוב ביותר כדי למנוע את חזרת הקורונה, הוא להביא הנה עוד מיליוני חיסונים, משום שבמוקדם או במאוחר נצטרך חיסון נוסף. תוקף החיסון הקיים יכול לפוג לאחר שישה, תשעה חודשים או שנה. אנחנו נצטרך חיסונים נוספים, אני עובד על זה ואודיע לכם אם יהיו חדשות בעניין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החינוך יואב גלנט: ״זהו יום חג למערכת החינוך. לראשונה מזה חודשים ארוכים, שניים וחצי מיליון תלמידים מכל רחבי הארץ חזרו ללמידה מלאה במוסדות החינוך. בשם מערכת החינוך, אני מודה לראש הממשלה על חיסון אזרחי ישראל. הודות לחיסונים, התחלואה ירדה וזה איפשר להחזיר לפעילות מלאה את הלב הפועם של המדינה – מוסדות החינוך בישראל. בזמן שמדינות רבות בעולם עדיין מצויות בסגרים – במדינת ישראל יצאנו מהקורונה וחזרנו לחיים, הודות למבצע החיסונים של ראש הממשלה. מערכת החינוך הצליחה לצמצם בשנה האחרונה פערים דיגיטליים של שנות דור. זאת בזכות 150 אלף מחשבים ניידים שחילקנו בכל רחבי הארץ לתלמידים לטובת הלמידה מרחוק."

שר החינוך הוסיף: "בשבועות הקרובים נפעל לצמצום הפערים הרגשיים והפדגוגיים שנוצרו בשנה החולפת ונוסיף לקדם רפורמות חינוכיות ותקשוביות גם בשנת הלימודים הבאה, למען התלמידים – דור העתיד של מדינת ישראל״.

צילום: קובי גדעון/ לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח