צבא וביטחון

"בגדו בנו": מאות נכי צה"ל והלומי קרב מפגינים מול הקריה בת"א

מאות נכי צה"ל והלומי קרב מפגינים בשעה זו (ראשון) מול משרד הביטחון בקריה בתל אביב. המפגינים מוחים על הטיפול הלקוי בהם מטעם אגף השיקום של המשרד, שעורר תרעומת רבה עקב הצתתו העצמית של לוחם גולני לשעבר. איציק סעידיאין, לפני כשבוע. המפגינים נושאים שלטים בהם כתוב בין השאר "בגדו בנו", "תפסיקו לנבור בפצעים" ו- "סליחה שנפצעתי".

צילום: דוברות הסתדרות לאומית

אבנר מלכה, יו"ר ארגון נכי צה"ל אמר בהפגנה: "איציק לא עשה זאת עבורו, הוא עשה את המעשה הכואב בשביל כל נכי צה"ל שחווים כבר שנים התעמרות ואטימות אחרי ששילמו מחיר יקר על גבורתם. מלווי הנכים ניצבים היום לצידם של נכי צה"ל אשר יחד איתם אנו נאבקים יום יום מול אגף השיקום. יש דברים רבים שחייב לעשות כבר היום! היחס לנכים ולמלווי הנכים חייב להיות מכבד ואנושי. לא נפסיק בצעדים שלנו ונילחם שוב, עד הסוף!".

מזכ"ל בני עקיבא, יאיר שחל, הוסיף: "אין מאבק צודק מהמאבק שמנהלים בימים אלו נכי ופצועי צה"ל. מדינת ישראל חייבת להתגייס למען אלו ששילמו בגופם ובנפשם למען הקמת המדינה ועבור חיינו בארץ הזאת. לעיתים, אנו נוטים לשכוח דווקא את אלו שחיים מדי יום את המלחמות והקרבות אליהם נשלחו בשליחותינו. הכרת התודה והסיוע לנכי ופצועי צה"ל- זוהי חובתנו המוסרית העליונה. מדינת ישראל צריכה לעשות ולפעול ככל שתוכל על מנת שזכויותיהם ימומשו ללא בירוקרטיה מיותרת ומתוך כבוד והערכה לפועלם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יאיר שחל עם יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קילמן. צילום: ללא קרדיט
יאיר שחל עם יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קילמן. צילום: ללא קרדיט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח