משפטי/פלילי

המשטרה חשפה הונאה מתוחכמת של תיירים, שלושה נעצרו

היחידה המרכזית של משטרת ירושלים חוקרת בימים אלו פרשיית הונאה מתוחכמת של תיירים. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך אתמול (חמישי) בפעם השנייה במספר ימים נוספים.

חקירה סמויה שמתנהלת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, לאחר שהתקבלה תלונה מחברת השכרת רכב "אוויס", הפכה בתחילת השבוע גלויה עת נעצרו מספר חשודים שהועברו לחקירה בחשד למעורבות בפרשיית הונאה של תיירים ששבו לארצם לאחר ששכרו רכב בעת ביקורם בארץ. מעצרם של המעורבים שנחקרו הוארך במספר ימים, ולאחר מכן הם שוחררו במהלך השבוע בתנאים מגבילים, למעט מעצרו של החשוד המרכזי שהוארך כאמור אתמול בפעם נוספת עד יום שני הקרוב.

בתלונה שהגישה חברת "אוויס" נטען כי התקבלו מספר דיווחים במוקד הבינלאומי של החברה מאזרחים בחו"ל כי קיבלו לידיהם מכתבים בשם חברת ההשכרה, בהם נטען כי בזמן שהותם בישראל ובזמן שנהגו ברכב שכור של החברה, ביצעו עבירת תעבורה- מהירות מופרזת שצולמה במצלמה, ועליהם לשלם קנס על סך 77 יורו, ולפניה אף צורף דו"ח המעיד על כך. אותם תיירים הופנו לשלם את הקנס באתר אינטרנט המיועד לכאורה לתשלום קנסות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פניות אלו עוררו את חשדם של התיירים ואלו פנו אל המוקד הבינ"ל של החברה. בבדיקה שנערכה על ידי החברה העלתה כי אחד מעובדי החברה, בשנות ה-30 לחייו, תושב מזרח ירושלים, מעורב בבדיקת הלקוחות הנ״ל. בחקירת העובד טען הנ״ל כי התבקש ע״י אדם זר למכור לו מאגר לקוחות תושבי חו״ל תמורת אלפי ש"ח.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח