צבא וביטחון

משרד הביטחון על מקרה ההצתה של לוחם גולני לשעבר: "אירוע קשה מאוד"

משרד הביטחון התייחס היום (שלישי) לאירוע ההצתה העצמית של לוחם גולני לשעבר, איציק סעידיאן: "משרד הביטחון מתפלל לשלומו של נכה צה"ל איציק סעידיאן, ועומד ברגעים קשים אלה לצד משפחתו בבית החולים. מדובר באירוע קשה מאוד, המזעזע כל בן אנוש. איציק, נכה צה"ל המטופל על ידי משרד הביטחון, חווה מצוקה שהובילה אותו למעשה נואש, הנורא מכל. משרד הביטחון נושא באחריות לטפל בנכי צה"ל, ובכללם באיציק סעידיאן. משרד הביטחון יהפוך כל אבן כדי ללמוד ולתקן. המשרד מחויב להפיק לקחים וליישמם באופן מערכתי לשיפור מהותי בטיפול בהלומי קרב. עובדי אגף השיקום של משרד הביטחון ימשיכו לטפל ולתמוך בנכי צה"ל במסירות ובמקצועיות."
 
מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, קיים היום (שלישי') תחקור ראשון של האירוע, שהוצג לשר הביטחון בני גנץ. בסיכום הדיון אמר: "מדובר באירוע מטלטל וקשה ביותר, זו חובתו משרד הביטחון לממש את החוב המוסרי של מדינת ישראל לטפל ולשקם את אלה שנשלחו להגנתה ואנו נחושים להביא לשינוי מהותי". 

אשל מינה את ראש אגף התכנון במשרד, אל"מ (מיל') אליעז קרני, לעמוד בראש צוות בדיקת האירוע ולהגיש לו מסקנות ראשוניות בימים הקרובים. במקביל הנחה המנכ"ל להמשיך להעניק את מלוא הסיוע הנדרש לאיציק ולמשפחתו."

אילוסטרציה. צילום: stocksnap
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח