חדשות הארץמבזקים

הממשלה אישרה: כל בתי הספר יפתחו בכל השכבות ללא קפסולות

ממשלת ישראל אישרה הלילה (שלישי) את הצעת משרד הבריאות להארכת תקנות המגבלות הנוכחיות (שאושרו בפעימה הרביעית והנהוגות כיום) עד ליום ה-28.4.21. כמו כן, אישרה הממשלה את הארכת תקנות התחבורה הקיימות עד ליום ה-29.4.21. בנוסף, האריכה הממשלה את תקנות התו הסגול של משרד האוצר במקומות העבודה עד ליום ה-12.5.2021.

זאת ועוד, אישרה הממשלה עקרונית את הצעת משרדי הבריאות והחינוך לפתיחה נרחבת של מערכת החינוך באופן הבא, החל מיום ראשון, ה-18.4.21, כאשר תקנות סופיות יובאו לאישור הממשלה עם סיום העבודה עליהן:

  1. בתי הספר ייפתחו בכל השכבות ללא קפסולות החל מיום ראשון, ה-18.4.21. לא תוטל מגבלה על מעבר מורים וסייעות בין הכיתות ובתי הספר.

  2. הפתיחה תעשה תחת הפעלת מודל התערבות מחמיר להתמודדות עם התפרצויות, המאפשר ניטור רחב ומניעת התפשטות. מודל זה יגובש על ידי משרד הבריאות, משרד החינוך ומרכז השלטון המקומי.

  3. בשלב זה מערכת החינוך הבלתי פורמאלית, החוגים וכן מערכת ההשכלה הגבוהה ימשיכו לפעול במתכונת הקיימת. המשך הקלות עבור מערכת זאת, ייבחן בשבוע הבא בין משרדי הממשלה הרלוונטיים.

בעניין הבדיקות בנתב"ג החליטה הממשלה:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  1. על מנת להגדיל את יכולת הקיבולת של תנועת הנוסעים בנתב״ג, יוקם מתחם בדיקות מחוץ לטרמינל.

  2. לצורך ביצוע זה, יוקם צוות בראשות מנכ"ל משרד רה"מ בפועל ובהשתתפות מנכ"לי המשרדים: האוצר, התחבורה, הבריאות, הכלכלה והתיירות, וכן החשב הכללי, אשר ידונו בפרטי הוצאת המכרז להקמת המתחם, מיקומו, תפעולו ודרכי מימונו. הצוות יגיש את המלצותיו לממשלה תוך 14 ימים.

  3. עד להקמת המתחם – תימשך פעילות הבדיקות המתבצעת כרגע בטרמינל באמצעות חברת אומגה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח