פוליטי / מדיני

ח"כ בנט: הקרקס של בחירות חמישיות מסמן לאויבים שלנו שאנחנו בהתפרקות

יו״ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, אמר היום (שני) בהצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה, על רקע המגעים להקמת הממשלה: ״בפגישות שלנו אמרתי למר נתניהו ואני אומר גם פה – הליכוד יכול לספור את אצבעות סיעת ימינה לטובת הקמת ממשלה ימנית. אנחנו נפעל בכל הכוח ובכל המאמצים למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לא מעט דרכים יצירתיות ורעיונות יצירתיים להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד. יצאו מספר פרסומים כאילו נושא התפקיד שלי מהווה חסם, זה שקר מוחלט. פייק ניוז. לא דרישות ימינה ולא שום תפקיד מהווה חסם להקמת ממשלה."

עוד אמר ח"כ בנט: "כפי שאתם יודעים יכולתי כבר בשעה הזו לשבת בכיסא ראש הממשלה לו זו הייתה מטרתי העליונה, אבל המטרה העליונה שלי היא למנוע את האסון הזה של סבב בחירות חמישי. כל מי שעיניו בראשו רואה שישראל כרגע מתמודדת עם אתגרים עצומים, אתגר איראן, אתגר האג, מאות אלפי אנשים בחל״ת שתכף זה נגמר להם, המוני תפקידים במערכת הציבורית שלא מאוישים כבר תקופה ארוכה והעדר תקציב. המדינה לא פועלת, אנחנו צריכים לצאת מזה כמה שיותר מהר. ישראל צריכה להתמקד בחבלה באויבים לא בחבלה בעצמה. הקרקס הזה של בחירות חמישיות מסמן לאויבים שלנו שאנחנו בהתפרקות. זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים, ולכן המערכת הפוליטית צריכה לצאת מהקיבעונות שלה ולהקשיב לציבור."

ח"כ בנט קרא למנוע בחירות חמישיות: "אתם בטח שומעים כמוני שיש כל מיני מפלגות ששוכרות משרדים, שוכרות יועצים ומתארגנות לקמפיין החמישי, ואני מבקש מכל ראשי המפלגות: אתם מנהיגים. זו חוכמה קטנה להתחנף לציבור. החוכמה הגדולה זה לפעול באחריות. המחנות הם לא ימין ושמאל עכשיו. הם לא כן ביבי או לא ביבי או "שינוי". המחנות עכשיו זה אנשים עם אחריות שפועלים בכל כוחם להקים ממשלה. מול מחנה ההפקרות של אנשים שבשקט, ובשם אידיאלים נשגבים כביכול מטרפדים את זה. זה הסיפור עכשיו. רדו מהעץ. מי שיפעל למען הקמת ממשלה יציבה ימצא אותי כבן ברית נמרץ ויצירתי. מי שיפעל למען סלילת הדרך לבחירות חמישיות ימצא אותי ואותנו נלחמים בו בכל כוחנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר ח"כ בנט: "אנחנו בפתח השבוע החשוב ביותר בלוח השנה הישראלי – בין יום השואה ליום הזיכרון ליום העצמאות. האחריות שלנו כמנהיגי העם היא לא לאכזב את העם הזה. לזכור שבמלחמות ישראל היו אנשים מכל קשת הדעות וגם היום בגבול הלבנון ובגבול מדבר מצרים יש אנשים שונים שכולם אוהבים את מדינת ישראל. בואו לא נאכזב אותם. בואו נמצא נוסחאות שיאפשרו לנו לשבת יחד, גם אם לא מסכימים על הכל ולהתחיל לנהל את מדינת ישראל״.

ארכיון. צילום: טל עוז / משרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח