צבא וביטחון

רה"מ נתניהו: השנה הזו הייתה השנה הביטחונית הטובה ביותר בתולדות ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש שירות הביטחון הכללי נדב ארגמן העניקו אמש (ראשון) במטה השב"כ את אות הערכה של ראש הממשלה על הישג מודיעיני- מבצעי לשנת 2020. אות ההערכה של ראש הממשלה וראש שירות הביטחון הכללי מוענק למבצע או פרויקט מהתחום המודיעיני-מבצעי בו באו לידי ביטוי מצוינות, מקצועיות, יצירתיות יוצאת דופן, תכנון, ביצוע מקצועי וללא דופי, ותוצאה שיש בה משום תרומה יוצאת דופן להשגת יעדי השירות בתחום האיסוף והסיכול. תעודות ההוקרה הוענקו לשישה מבצעים פורצי דרך, לעובדות ולעובדים שלקחו חלק בהובלתם וכן לנציגי גופי הביטחון הפועלים בשילוביות ובשיתוף פעולה עם השב"כ.

המבצעים שנבחרו הינם מבצעים מודיעיניים, טכנולוגים וסיכוליים ממודרים שבוצעו בשנה החולפת ע"י שב"כ בזירות השונות והביאו להישגים משמעותיים ופריצות דרך מודעיניות וסיכוליות כאחד, בתחומים השונים עליהם מופקד השירות ביניהם סיכול טרור, סיכול ריגול, פיתוח כלים טכנולוגיים ומבצעיים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "השנה הזו הייתה השנה הביטחונית הטובה ביותר בתולדות ישראל. מספר הנפגעים הן בכוחות צה"ל, והן באזרחים הוא הנמוך ביותר מאז שהוקמה המדינה. יש לכם חלק משמעותי בזה ואני רוצה להודות לכם על כך בשם כל אזרחי ישראל. תודה רבה לכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש השב"כ, נדב ארגמן. ציין: ״השנה החולפת הייתה שנה מורכבת ועתירת אתגרים. שנה בה השתלבנו במאבק הלאומי בקורונה, בפעילות שאינה שגרתית לנו, ובמקביל, המשכנו להתמודד מול מגוון איומים על ביטחון המדינה ועל שלומם של אזרחי ישראל. ההישגים הראויים לציון מיוחד, אינם דווקא פעולות חד פעמיות אלא תוצאה של התנהלות ממושכת, סבלנית, דבקה במטרה. התנהלות שנצמדת לערכי השירות, ששואבת את כוחה מהבנת המשמעות ומכובד האחריות. פרס ראש הממשלה על הישג מבצעי ניתן היום לאלו הראויים להוקרה ולתודה מכל עם ישראל: על נחישות, על שאיפה למצוינות, על ביצוע ללא פשרות גם מעבר לגבולות המוכר והבטוח. בשביל זה אנחנו כאן – וזהו הלפיד אשר לאורו נמשיך לצעוד, לפעול ולחנך את הדורות הבאים.״

צילום: תקשורת שב״כ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח