משפטי/פלילי

בית המשפט הרשיע את הרב נתנאל דרעי בעבירות סדום ומעשים מגונים

ביהמ"ש המחוזי מרכז, בהרכב השופט קובו, הרשיע היום (ראשון) את הרב נתנאל דרעי בריבוי עבירות של מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה סדום בקטין מעל גיל 16, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנה, מעשה מגונה ועבירות מין נוספות שביצע ב- 3 תלמידים שלו, חלקן במשך מספר שנים, כשהיו בגילאים 13-17.

ארכיון: אילוסטרציה. קרדיט: freepik

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון, הנאשם הינו רב ומנהיג קהילה בלוד. במסגרת זו הוא מנהל בית מדרש ומעביר לאנשי הקהילה וילדיהם שיעורי תורה. המתלוננים נמנים עם קהילתו של הנאשם. בבית המדרש קיים חדר בו העביר הנאשם שיעורי תורה, בין היתר, גם למתלוננים. מתוך חדר הלימוד ישנה גישה לחדר פנימי, אשר שימש את הנאשם למנוחה, ובו הייתה מיטה.
במהלך שיעורי התורה, בהזדמנויות שונות, ביצע הנאשם במתלוננים עבירות מין בחדר הפנימי, תוך שהוא מציין בפניהם כי קרבתם אליו תעניק להם מעמד גבוה וכי הוא עתיד לשדכם עם אחת מבנותיו.

המתלוננים, ביצעו את כל דרישותיו של הנאשם, וזאת מתוך יראת כבוד ומפאת מעמדו הרם של הנאשם בעיניהם, משפחותיהם והקהילה כולה. על פי הסדר הטיעון, יגזרו על הנאשם 6 שנים ו- 10 חודשי מאסר בפועל ופיצוי בסך 150,000 ש"ח שיחולק בין שלושת המתלוננים. בנוסף, הנאשם יכתוב מכתב התנצלות למתלוננים ומשפחותיהם. הסדר הטיעון כלל שינויים קלים בלבד בעובדות כתב האישום ולא כלל שינוי בעבירות, ונחתם בהסכמת המתלוננים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון: אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח