משפטי/פלילי

תושב חיפה חשוד ששדד כסף מזוג קשישים – בעת שהיה במעצר עם אזיק אלקטרוני

הצהרת תובע הוגשה בסוף השבוע נגד תושב חיפה בחשד ששדד כסף מזומן מזוג קשישים בקרית אתא בעת שהיה במעצר באיזוק אלקטרוני בגין עבירות רכוש.

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, עם קבלת דיווח בדבר שוד של זוג קשישים בביתם שבקרית אתא. מהחקירה עולה כי ב- 23 במרץ לאחר שתושבי קרית אתא בשנות ה- 90 לחייהם, שבו לביתם מקניות, והשאירו את דלת ביתם סגורה אך לא נעולה, הבחינו בחשוד בחדר השינה שלהם כשהוא מנסה לגנוב כסף מזומן. הבעל ניסה למנוע מהחשוד לעזוב את הדירה, והחשוד בתגובה תקף אותו במכת אגרוף לפניו ונמלט מהמקום כשברשותו 2,800 ש"ח במזומן.

שוטרי תחנת משטרת זבולון ביצעו פעולות חקירה מגוונות שכללו גביית עדויות רבות וסריקות מצלמות אבטחה שבסיומן עצרו את החשוד, תושב חיפה בן 50. לאחר מעצרו התברר כי שהה במעצר באיזוק אלקטרוני בקרבת מקום בגין עבירות רכוש וניצל את יציאתו מהמקום על מנת להצביע ביום הבחירות לצורך ביצוע השוד. בחיפוש שנערך נתפסו ברשותו של החשוד ממצאים רבים הקושרים אותו לעבירה המיוחסת לו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובסוף השבוע, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה, הצהרת תובע נגד החשוד כאשר מחר יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח