חדשות הארץ

בשבוע שחרור רוצח משה תמם ז"ל – שופצה האנדרטה במקום מציאת גופתו

תנועת "אם תרצו" והמועצה האזורית שומרון קיימו הבוקר (שישי) טקס לשיקום האנדרטה לזכרו של החייל משה תמם ז"ל הממוקמת סמוך לישוב מבוא דותן שם נמצאה גופתו לאחר הרצח המזעזע שהתרחש בשנת 1984. כזכור, בתחילת השבוע השתחרר אחד המחבלים אשר היה מעורב ברצח, ומשכך הוחלט לשפץ דווקא השבוע את האנדרטה לזכרו של תמם ז"ל. בטקס המרגש השתתפו בני משפחת תמם, נציגי המועצה האזורית שומרון, נציגי תנועת "אם תרצו" ועוד.

אורן תמם, אחיו של משה הי"ד אמר בעת הטקס לחידוש האנדרטה לזכרו כי: "משפחת תמם נפעמת מההתגייסות של מלח הארץ בחידוש האנדרטה לזכרו של משה הי״ד ומודה לכולם על ההתגייסות והעשייה הרבה. אנו נמשיך להיאבק בכל הכלים החוקיים על מנת שאזרחותם הישראלית של ארבעת המחבלים תישלל לאלתר וכאשר ישוחררו כולם מהכלא הם יגורשו מהארץ." תמם הדגיש כי: "ידע כל אזרח שפוגע בחיילי צה״ל ובאזרחי המדינה כי מעשה זה יגרום לכך שהוא לא יהיה בקרבנו".

צילום: אברהם קלנר

מתנועת "אם תרצו" נמסר כי "הסמליות של המקום בו נרצח משה הי"ד בעמק דותן נותנת לנו הזדמנות לחזור ולתקן את העבר ולהיות ערבים לאחינו ולדמם. דווקא הבוקר הגענו לשפץ את האנדרטה לזכרו של משה ז"ל בשבוע שבו שוחרר המחבל הנתעב לקול חגיגות תושבי באקה אל גרבייה. נזכור את משה ולא נשכח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אברהם קלנר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח