משפטי/פלילי

"אחז בצווארו וחנק אותו": תושב נתניה מואשם ברצח טיגבו ראובן ז"ל

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד איזי טירונך, תושב נתניה בן 36, בגין רצח (בכוונה) של טיגבו ראובן ז"ל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שגיא שגב, הנאשם והמנוח היו מכרים. ב- 15 במרץ בשעות הצהריים הגיע הנאשם לחנות נוחות ברחוב בן צבי בנתניה כשהוא נושא בכיס מכנסיו סכין מתקפלת בעלת להב באורך 10 ס"מ. באותה העת שהה המנוח בחנות. בהמשך, שהו לסירוגין הנאשם והמנוח, ביחד ולחוד, בסביבת החנות, ומדי פעם שתה כל אחד מהם משקאות אלכוהוליים. סמוך לשעה 16:30, החל בין השניים ויכוח במהלכו קיללו זה את זה. בהמשך, עמד המנוח בכניסה לחנות ונשען על המקרר הסמוך. הנאשם ניגש למנוח, אחז בכתפו ואמר לו להתלוות אליו. בתגובה, הזיז המנוח את ידו של הנאשם מכתפו והכה מכה קלה אחת בפניו של הנאשם.

בשלב זה, דחף הנאשם את ראשו של המנוח לאחור, אחז בצווארו וחנק אותו. בהמשך, היכה הנאשם שבע מכות אגרוף חזקות בראשו ובפניו של המנוח. בשלב זה, הלך הנאשם מספר צעדים לאחור, שלף מכיס מכנסיו את הסכין, וניגש למנוח, שנותר שעון על המקרר, כשהסכין בידו. אז, דקר הנאשם באמצעות הסכין בחוזקה את המנוח 6 דקירות חזקות בחלקי גופו השונים בכוונה לגרום למותו. מיד לאחר מכן, עזב הנאשם את המקום כשהוא מותיר את המנוח, שהתמוטט על הרצפה, מחוסר הכרה ומתבוסס בדמו. המנוח הובהל לבית החולים "לניאדו", וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר כתב עו"ד שגב כי "…מעשיו של המשיב, מקימים עילת מעצר…. שכן קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור…. על מסוכנותו הגבוהה של המשיב ניתן ללמוד מנסיבותיו החמורות של האירוע, אשר תחילתו בנשיאת סכין על ידי המשיב, וסופו בתקיפתו הברוטאלית של המשיב את המנוח ודקירתו בדקירות קטלניות שגרמו למותו".

אילוסטרציה. צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח