פוליטי / מדיני

ישראל ורוסיה חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בנושאי ביטחון פנים

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה חתם היום (רביעי) על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין משרד הבט"פ הישראלי לבין משרד הפנים של הפדרציה הרוסית. בשל משבר הקורונה חתימת המזכר על ידי השר אוחנה ומקבילו הרוסי ולדימיר קולוקולצב נערכה בנפרד ומרחוק.

צילום: בנוביץ' תקשורת – משה חרמון

בשנת 2013 החלו המגעים הראשונים בין משרד הפנים הרוסי למשרד הבט"פ הישראלי במטרה לקדם הסכם מעודכן בין הממשלות, אשר הגיעו לסיומם היום, וזאת לאחר עבודה מאומצת ורצון טוב של הצדדים. תוקפו של ההסכם חל מיידית עם החתימה הרשמית של הצדדים.

צילום: בנוביץ' תקשורת – משה חרמון

מזכר ההבנות בין ישראל לרוסיה יביא לקידומם של שיתופי פעולה במגוון רחב של תחומי ביטחון הפנים ואכיפת חוק ובהם: מאבק בעבירות אלימות נגד חיי אדם, מאבק בטרור ומימון טרור, סיכול פשיעה כלכלית, מאבק בסחר בלתי חוקי באמל"ח, זיהוי גופות לא מזוהות, פשעים הקשורים להגירה בלתי חוקית ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: בנוביץ' תקשורת – משה חרמון

השר אוחנה אמר: "מדובר בהישג דיפלומטי משמעותי שיביא לשיפור הביטחון האישי של אזרחי ישראל ורוסיה ויחזק את הקשר בין המדינות. אני מודה למקבילי הרוסי, השר ולדימיר קולוקולצב, על קידום ההסכם המוסיף נדבך חשוב ליחסים הבילטרליים בין מדינותינו, לצוותים המקצועיים במשרד לביטחון הפנים ולכל העוסקים במלאכה משני הצדדים אשר סייעו להביא אותנו להישג זה".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח