פוליטי / מדיני

שידור חי: השבעת הכנסת ה- 24; הנשיא ריבלין הגיע למשכן

השבעת הכנסת ה- 24 יצאה לדרך לפני זמן קצר (שלישי) כשהנשיא, ראובן (רובי) ריבלין, הגיע לרחבת המשכן מלווה בשיירת אופנועים ופרשים על סוסים ואת פניו קיבלו יו"ר הכנסת, יריב לוין, מנכ"ל הכנסת סמי בקלש, מזכירת הכנסת ירדנה מלר-הורוביץ, קצין הכנסת יוסף גריף וראש אגף טקסים ואירועים ליאת שמעוני-קוניצקי.

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, קיבל את פניו של הנשיא יחד עם משמר הכבוד של משמר הכנסת, על רקע מארשים צבאיים שניגנה תזמורת צה"ל. הנשיא ויו"ר הכנסת חלפו על פני צוותים רפואיים מבתי החולים שער צדק והדסה עין כרם בירושלים ונופפו להם לשלום וסקרו את משמר הכבוד. נס הנשיא הונף לצלילי ההמנון הלאומי "התקווה" ונשיא המדינה הניח זר לרגלי הגלעד לזכר חללי מערכות ישראל, המוצב ברחבת המשכן.

הנשיא ריבלין חתם זה עתה בספר הנשיאים של הכנסת, במבואת לשכת יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין. זוהי הפעם הרביעית בה חותם נשיא המדינה בספר המיוחד, בו מברכים נשיאי ישראל את חברי הכנסת לרגל השבעתם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנשיא כתב: "על חמישה עיקרים תעמוד כנסת ראויה לשמה: הראשון – על חוסר תלות ועל חירות המחשבה. השני – על פיקוח אמיץ, אמין וללא מורא על מעשי הממשל. השלישי – על דיאלוג מתמיד עם הרשות השופטת, דיאלוג המעניק את הכבוד הראו לשתי הרשויות. הרביעי – על המחויבות הבלתי-מתפשרת לציבור, מחויבות לכל מצוקה ולכל צורך; דאגה לאינטרס הלאומי יחד עם דאגה לעניינו של היחיד. החמישי – על הענווה. כך אמרתי בנאומי הראשון כיושב ראש הכנסת, וכך אני שב וכותב לכם היום חברי הכנסת ה-24. מי ייתן שתשכון בינכם אהבה ואחווה ושלום ורעוּת".

צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח