פוליטי / מדיני

ח"כ לפיד : מי שראה היום את הופעתו של נתניהו, מבין שהוא לא יכול להמשיך

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד אמר לפני זמן קצר (שני) בהצהרה לתקשורת בתגובה לנאום נתניהו: "כל מי שראה היום את הופעתו חסרת האחריות של נתניהו, מבין שהוא לא יכול להמשיך. הוא הפך להיות מסוכן. לעצמו, למדינת ישראל ולשלטון החוק."

ארכיון. צילום: אלעד גוטמן

ח"כ לפיד אמר: "אנחנו צריכים במקום זה להקים ממשלת הסכמה לאומית. פניתי לחברי נפתלי בנט כדי להקים איתו יחד ממשלה. ממשלה שתיפרס על פני כל המרחב הפוליטי. מפלגות ימין, מרכז ושמאל. ממשלה שתשקף את העובדה שאנחנו חיים פה יחד. אנחנו יודעים לגשר על הפערים. אנחנו לא שונאים אחד את השני. אנחנו נחושים להביא את השינוי שהבטחנו לאזרחי ישראל. למנוע ממשלה של נאשם בפלילים שנשען על גזענים מטורפים. המבחן של מנהיגים הוא לעשות החלטות קשות מול מציאות מורכבת. הצעתי לבנט שנקים יחד ממשלת אחדות והוא יהיה ראשון ברוטציה. זה מה שהמדינה זקוקה לו עכשיו. הישראלים צריכים לראות שהמנהיגים שלהם יודעים לשתף פעולה. "

לבסוף פנה יו"ר יש עתיד: "אני קורא לכל המפלגות והמנהיגים שהבטיחו שינוי לאזרחי ישראל. נתניהו ינסה עכשיו בכל כוחו לפרק אתכם. הוא יחפש עריקים, הוא יחפש לפרק מפלגות. אל תתנו לו. אין לו ממשלה. אין לו רוב. הוא שבוי בידי הקיצוניים. זה משחק ארוך וינצח מי שיהיה נחוש מספיק, סבלני מספיק וממוקד מטרה. אנחנו לא מוותרים ולא נוותר לעולם, מעולם לא נוהלה מלחמה פוליטית צודקת יותר, וזה ייגמר רק כשננצח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. איך לפיד יודע לכבס מילים ולהציג את עצמו כנייטרלי- בזמן שהוא הכי קיצוני שיש לכיוון השמאל! וככה הוא מנהיג את עדר ה0מאל. אין אידיאולוגיה אמתית חוץ משנאה אז הם נלחמים באדם. השמאל עוד לא הבינו עד עכשיו שהימין בוחר בביבי כי הוא משרת את האינטרסים של הימין בצורה הכי טובה- מדינה יהודית, לאומיות יהודית, שמירה על מסורת עם ישראל והדת היהודית ומעמד התורה, תמיכה בהתנחלויות וכיבוש ארץ אבותינו אברהם יצחק ויעקב, ארץ ישראל השלמה, עידוד עלייה, שימור הסמכות לרבנות והתנגדות לסטיות של הלהט"ב וכד'. השמאל בטיפשותם מנסים להזיק לתדמית של ביבי ולפקפק בו, ביושרתו או בנאמנותו כלפי המדינה, והם לא מבינים שאף איש ימין לא באמת קונה את זה- לא משנה כמה שמאלני ישכנע ימני- לימני יש אידיאולוגיה יהודית מובהקת. זה פשוט פתטי ששמאלני שרוצה להתיר משכב זכר ונישואים גאים בא לשכנע ימני שביבי לא טוב והוא הורס את המדינה- חחח חמודי אתם אלה שמנסים להרוס את המדינה עם כל התועבות שלכם, והכפירה, ושאר האיכס של השמאל שכולל חוסר נאמנות, בגידה, ניסיון לחבור לאויבים. מי שמתנגד לביבי פשוט רוצה דברים הפוכים מהימין- וזה לא קשור לביבי, אלא קשור לחוסר החיבור של השמאל ליהדות, לתורה, לערכים של עם ישראל. השמאל כופר באתוס המכונן של מדינת ישראל כמדינה יהודית ומנסה לעקור את הזהות והמסורת הדת והתרבות היהודית מהמדינה ולהפוך אותה למדינה ליברלית עפ"י תרבויות הגויים. לבסוף יש פה 2 מחנות ודעות: כאלה שרוצים מדינת ישראל יהודית אמיתית, ויש את כל השאר שזמנם במדינת היהודים גם ככה שאול. כל שאר הדעות שמנסות להציג תמונה פוליטית אחרת- טועים ומפספסים את המלחמה האמיתית- המלחמה של עם ישראל היהודי בכפירה.

Back to top button