מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פענחה את אירוע תקיפת השוטר ביהוד, 6 חשודים נעצרו

היחידה המרכזית של משטרת ישראל פתחה בחקירה לפני עשרה ימים, עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת שוטר ביהוד, במסגרתה עצרה שישה חשודים במעורבות בתקיפה החמורה.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת דיווח מבוחן תנועה, על כך שהבחין בכלי רכב הנוהג ביהוד בבריונות והורה לו לעצור בצד הדרך לאחר שהזדהה כשוטר, (מאחר ולבש באותה עת מדי צבא בהיותו בשירות מילואים), אולם בתגובה, הנהג ושאר יושבי הרכב עפ"י החשד תקפו אותו ונמלטו מהמקום.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר תל אביב הפעילו אמצעים שונים שאפשרו את מעצרם של שלושה חשודים, תושבי גוש דן בשנות ה-30 לחייהם, לאחר שהסתתרו במספר מקומות בארץ ובהתאם לממצאי החקירה, הוגשו נגדם כתבי אישום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון שלושה חשודים נוספים, תושבי חולון בשנות העשרים לחייהם, כששניים מהם אותרו בתום חקירה סמויה בדירת מסתור בצפון תל אביב ובסיום חקירתם נכלאו .

חוקרי הימ"ר האריכו אתמול בבית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד הרביעי עד ליום שני (5.4.21) ושני חשודים נוספים שנעצרו אמש, יובאו הערב לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה, מסוכנות החשודים וחומרת מעשיהם כאשר תקפו שוטר על רקע תפקידו.

Back to top button