מבזקיםתאונות דרכים

טרגדיה בדרום: נקבע מותו של בן ה-3 שנפגע מרכב בכפר מיימון

בבית החולים סורוקה בבאר שבע נקבע הערב (שישי) מותו של שילה סעד, בן השלוש וחצי שנפגע מוקדם יותר מרכב במושב כפר מימון שבמועצה האזורית שדות נגב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה במצב קשה מאוד עם פגיעה רב מערכתית במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. בחדר הטראומה בבית החולים כאמור נקבע מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א גד שפרר סיפר: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך כדי ביצוע פעולות החייאה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית חולים כשמצבו קריטי."

מחקירת ראשונית של האירוע עולה כי הילד, תושב מושב שוקדה שיחק בגן שעשועים עם ילדים נוספים והמתין לאביו שהיה בדרכו אליו. כשהבחין הילד באביו מגיע, ככל הנראה הוא רץ לקראתו ורכב שבו נהג תושב המקום בן 30, פגע בו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביישוב שוקדה קיבלו את הבשורה הקשה בתדהמה: "בצער רב ובלב נקרע וכואב אנו מודיעים על פטירתו של הילד היקר רך בשנים שילה סעד שנקטף בדמי ימיו בתאונת הדרכים הנוראה ערב שבת וחג שביעי של פסח. משפחת מושב שוקדה מחבקים ועוטפים את המשפחה והילדים באבלכם הכבד".

שילה סעד ז"ל הותיר אחריו הורים וחמישה אחים.

טרם נמסר מועד ההלוויה.

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button