מומלצים

מרכז הרכב טירת הכרמל -גן עדן למכוניות יד ראשונה

הגולשים שלנו בחרו: "מרכז הרכב טירת הכרמל", הוא נותן השירות הכי מקצועי בתחום סוכנויות הרכב יד ראשונה

 

סקר שערכנו בין גולשי המדור קבע – "מרכז הרכב טירת הכרמל" מוביל בין נותני השירות מבין סוכנויות הרכב בצפון הארץ. הגולשים ציינו לשבח את תודעת השירות הגבוהה ומסלול המימון הייחודי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

סוכנויות ומגרשי הרכב בישראל משרתים אלפי לקוחות מדי חודש. בין הסוכנויות יש יהלומים שעליהם ביקשנו לשמוע כשערכנו סקר בין קוראי המדור.

השם שבלט מייד בתחילת הסקר היה זה של "מרכז הרכב טירת הכרמל".

מדובר בסוכנות רכב הממוקמת בעיר טירת הכרמל, זו שנושקת לחיפה. העסק הזה מביא הרבה כבוד לעיר שממנה בקעו שלום אסייג, ראובן עטר וגדול מעצבי השיער בישראל – ארז שרביט.

הסוכנות שקיימת שנתיים הפכה חיש מהר למותג על בתחומה ולא פלא שפגשנו שם לקוחות ירושלמים, נתנייתים ואפילו באר שבעי אחד…

הסוכנות של אשר אסולין ודודו שיטרית מתמחה במכירת כלי רכב מיד ראשונה, כלי רכב פרטיים. מול רוב המגרשים שמוכרים מכוניות במסלול ליסינג, הסוכנות הזו רוכשת מלקוחות פרטיים בלבד. פגשנו את שני הבעלים והבנו מייד שמדובר באנשים לבביים, חמים, אוהבי אדם ושירות ומקצוענים גדולים.

 

מרכז הרכב טירת הכרמל. צילום: יחצ

 

שניהם מצויים בתחום רכישות ומכירות כלי רכב כבר שנים רבות. לקוחות שפגשנו בסוכנות ציינו שבתקופת הקורונה הגדילו הבעלים לעשות כאשר שירתו לקוחות עד הבית כולל בדיקות תקינות, עשיית הביטוח והצבת הרכב מול הבית. ולא רק זאת – השניים מקפידים להעביר כל כלי רכב את בדיקות התקינות הדרושות ומעניקים אחריות נרחבת של שנה על מנוע, גיר ושילדה.

סיור שלנו במגרש המכוניות ובאולם התצוגה  השאיר רושם נהדר. מצאנו שם גם כלי רכב 0 ק"מ ישירות מהיבואן.

העובדים במקום מקצועיים, מסודרים וניגשים לכל אחד בחיוך ובכיף. ממש שירות וי איי פי. העובדים עצמם מספרים כי כל רכב במגרש מטופל לפי הספר כולל בדיקות תקינות מדי כמה חודשים. "הרווח שלנו מגיע היכולת לקנות בעסקה טובה. זו מקצוענות ובפני הלקוח יש שקיפות מלאה עד הסוף. אם מישהו יסתבך בתיקון אחרי חצי שנה או שנה אנחנו כאן בשבילו ונטפל בו מכל הלב ועד הסוף, כולל במציאת חלפים זולים".

סיירנו במתחם ולמדנו כי המגרש מחולק לשלושה: יש מחלקה של כלי רכב זולים עד למחיר של 30 אלף שקלים. קיימת מחלקה אחרת בה נמצאים כלי רכב ממוצעים שמחירם נע סביב 40 ועד 100 אלף שקלים, בעיקר פרייבטים וג'יפים. במחלקת רכבי היוקרה, מצאנו דגמי מרצדס, ב.מ.וו מרשימים ושאר רכבי יוקרה שמחירם יכול להאמיר עד 200 ואף 300 אלף שקלים.

שימח אותנו מאוד לגלות שהיועצים המקצועיים במגרש לא מחפשים "לדחוף" ללקוח רכב בכוח, אלא ממש מייעצים לו מה כדאי לו לרכוש בהתאם לצרכים שהוא מבטא. פגשנו במקום לקוחות שרצו לרכוש רכב שהתברר כלא מתאים לשגרת חייהם. עובדי המקום מיהרו להסביר, לכוון ונפרדו בחיוך גם אם השיחה הסתיימה ללא מכירה.

חשוב לציין שיש במקום מחלקת מימון מיוחדת. הלקוח יכול לקבל הלוואה של 100 אחוז ממחיר הרכב ללא כל הון עצמי. מעטפת המימון המקצועית מאפשרת החזר נוח ב-100 תשלומים!!! הסוכנות מקבלת ליווי מלא מבנקים וגופי מימון מוסדרים אחרים.

נפרדנו מבעלי מגרש המכוניות בהרגשה שניתן בהחלט לנהל עסק בנדיבות, פתיחות ויושרה. הלקוחות עצמם העידו כי השירות נקי, אכפתי וגלוי לחלוטין. איזה כיף שאפשר לומר על "מרכז הרכב טירת הכרמל", שהם בהחלט יצאו צדיקים!

 

https://www.instagram.com/merkaz__harehev?r=nametag

 

https://www.facebook.com/%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%98%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%9B%D7%A8%D7%9E%D7%9C-2028823617177292/

 

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח