משפטי/פלילי

תושב זרזיר מואשם בחטיפת מנהליו באיומי אקדח – משום שהפחיתו בשכרו

משטרת ישראל עצרה תושב זרזיר בשנות ה- 30 לחייו החשוד בחטיפה וסחיטה באיומי אקדח.

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח על איומי אקדח וחטיפה באתר עבודות בכפר ברוך. למקום הוזנקו שוטרי משטרת ישראל ,אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

ב- 13 במרץ סמוך לשעה 11:00 הגיע הנאשם למקום עבודתו ותוך איומי אקדח הכניס בכוח לרכבו את שני מנהליו. הנאשם נסע לכספומט במגדל העמק ,בהגעתם למקום דרש הנאשם ממנהל העבודה לקחת את כרטיס האשראי של מנהל הפרויקט ולרדת למשוך כסף מחשבונו כסף, זאת בשל החלטת המנהל לנכות משכרו סכום של כסף בגין ציוד שנגנב מהמקום על ידו. בשל חששו מהנאשם, מנהל העבודה ירד ומשך מהכספומט אלפי שקלים והעבירם לנאשם, וסמוך לצומת כפר ברוך דרש מהם נאשם לעזוב את רכבו והוא נמלט מהמקום .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום חקירה הצליחו חוקרי היחידה לפשעים מיוחדים במרחב עמקים לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם, ופרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו בקשה למעצר עד תום הליכים וכתב אישום בגין חטיפה וסחיטה באיומים .

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל קוראת לכל אזרח שנפל קורבן לסחיטה  לא להיכנע ולהודיע מיד למשטרה. הניסיון המצטבר במגוון עבירות סחיטה באיומים מלמד כי התשלום אינו מבטיח שקט ושלווה ומעודד, לא אחת, את העבריינים להעמיק את הסחיטה וכן להמשיך ולבצע את זממם כלפי אותו קורבן וקורבנות נוספים. המשטרה תמשיך להיאבק בתופעה בנחישות לחשיפה, חקירה ומיצוי דין עם עבריינים באשר הם."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button