חדשות הארץ

200 אלף מטיילים טיילו היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים

רשות הטבע והגנים עדכנה כי כ- 200 אלף מטיילים טיילו היום (שלישי) בשמורות הטבע והגנים הלאומיים שיא מבקרים מתחילת החג. 10,000 מטיילים לנו בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים.

בין הגנים הלאומיים בלטו היום מבחינת תנועת הגן הלאומי מצדה עם 5,000 מטיילים, קיסריה וירקון תל אפק עם כ-4,000 מטיילים בכל אחד מהגנים הלאומיים, הגן הלאומי אשקלון עם 4,800 מטיילים ושמורת הטבע עין גדי עם 3,800 מטיילים. שמורת הטבע בניאס וגן לאומי אשכול עם 2,800 מטיילים בכל אחד מהאתרים.

בנוסף, כ- 10,000 מטיילים בחרו ללון בחיק הטבע באחד מחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ. בין החניונים הבולטים היו חורשת טל, אכזיב ומעיין חרוד וחניון וצאלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעיה שורקי ראש חטיבת קהל וקהילה ברשות הטבע והגנים, אמרה: ״פגשתי היום מבקרים רבים שזכו לחווית ביקור עוצמתית ויוצאת דופן במפגש עם אומני הרחוב בגנים הלאומיים במסגרת מיזם נושמים תרבות. אלפי מבקרים פקדו את תחנות המידע ביציאה למסלולי הטיול הפרוסים ב70 תחנות מידע ברחבי הארץ.

אנשי רשות הטבע והגנים מפקחים לאורך החג בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. יחד עם זאת חשוב לשמור על הנקיון, חשוב לקחת את האשפה ולא להשאירה בשטח. הרשות פועלת יחד עם פרוייקט 500 לנקות את שמורות הטבע והשטחים הפתוחים, אך אנו זקוקים לעזרת הציבור לשמור על הטבע נקי ועל חיות הבר. הרשות מזכירה לציבור ללון רק בחניוני הלילה ובמקומות מאושרים ללינה, ולהקפיד על הדלקת אש רק במקומות המיועדים לכך.

צילום: אביעד בר, הערבה התיכונה
Back to top button