תאונות דרכים

בן 43 נפצע אנוש בתאונת דרכים בכביש 6 סמוך למחלף עין תות

ארבעה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (שלישי) בתאונת דרכים במעורבות שני כלי רכב בכביש 6 מנהרות מחלף עין תות לכיוון צפון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו להם סיוע רפואי והם פונו לבית החולים רמב"ם. גבר בן 43 פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, נערה כבת 17 פונתה במצב קשה עם חבלות בפלג גופה העליון. שני פצועים נוספים, צעיר כבן 20 ופעוט כבן שלוש, פונו במצב קל-בינוני.

חובש בכיר במד"א, רוסלן זינגרמן, סיפר: "הייתי בנסיעה בכביש 6 כשהגעתי למחסום הכניסה למנהרה שהיה סגור כשבמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על התאונה. נכנסתי פנימה לתוך המנהרה החדשה וראיתי את התאונה הקשה. הפצועים שכבו על הכביש כשאחד מהם מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והאחרים בהכרה. מיד התחלנו בבדיקות רפואיות לארבעתם ובביצוע פעולות החייאה מתקדמות בפצוע אנוש."

רוסלן הוסיף: "יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו את הפצועים לבית החולים רמב"ם כשמצבו של אחד מהם אנוש, הנערה במצב קשה והשניים הנוספים בינוני-קל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלי ביר, נשיא איחוד הצלה, שמטפל בזירת האירוע תיאר: "במהלך נסיעה לחופשה עם משפחתי קיבלתי קריאה ממוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים קשה, כשהגענו למקום מיד התחלנו בפעולות החייאה בגבר כבן 40, כמו כן אישתי וילדיי אף הם חובשים באיחוד הצלה מעניקים סיוע רפואי לאישה שנפצעה באורח בינוני ולתינוק באורח קל."

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button