חדשות הארץ

קרעי: "פורסם שרוה"מ התקשר אלי לנזוף בי, מדובר בשקר מוחלט"

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד פרסם לפני זמן קצר (שישי) ברשתות החברתיות את סיכום הבחירות שלו ואמר: "חברים יקרים, זמן לסיכום קצר אחרי חודשים ארוכים של הכנה וחמישה ימים ארוכים מאוד של מלחמה ללא שינה. לפני הכל, אומר כי אין ספק שיש לכולנו אכזבה גדולה מכך שהשגנו רק 59 מנדטים בסה"כ לגוש הימין. שוב, במרחק מנדט ורבע בלבד מהקמת הממשלה שישראל כל כך זקוקה לה."

קרעי התייחס לשמועות שנתניהו התקשר לנזוף בו והגיב "פורסם שראש הממשלה התקשר אלי לנזוף בי על העבודה והתוצאות בבחירות. מדובר בשקר מוחלט. ראש הממשלה דיבר איתי פעמים רבות מאז יום הבחירות, הוא יודע על כל צעד וצעד שעשיתי באישור ובסמכות ומעריך את העבודה של מטה הקלפיות בראשותי. לא היתה מילה אחת של נזיפה או חוסר שביעות רצון מתפקוד המטה בראשותי. התוצאות מאכזבות את כולנו ובצדק אבל אלו שעל ראשם בוער הכובע מנסים להסיר את האחריות מעצמם על ידי שקרים וסילופים. בין היתר, בעלי אינטרסים זרים וכספיים או ממורמרים/ות שלא נקפו אצבע לטובת התנועה בבחירות. בחודשים האחרונים הקדשתי את כל זמני, לבקשת ראש הממשלה, להקים ולנהל את מטה הקלפיות של הליכוד. המטרה העיקרית היתה לעשות כל שניתן על מנת למנוע כל אפשרות של זיוף, הטיית תוצאות ושמירה על טוהר הבחירות בכל הארץ! בכל המגזרים! בחצי השנה האחרונה מאז שראש הממשלה מינה אותי כבא כח סיעת הליכוד וכנציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית, הגענו להישגים רבים החל ממפקחים עם מצלמות בקלפיות בכל הארץ, אישור לצילום דפי התוצאות מיד בסיום הספירה, סריקת פרוטוקולים מלאה! (שכבר נמצאת אצלנו) תוך 48 שעות, מבצע ספירת מעטפות כפולות קפדני כולל צילום פרוטוקולים שלא היה מעולם ושמירה קפדנית על טוהר הבחירות במקומות בעייתיים לאור ניסיון העבר. מדובר בהישגים של ממש שמעולם לא היו בידינו, אני בטוח שאילולא ההישגים האלו, היינו במצב קשה הרבה יותר מבחינת התוצאות."

קרעי המשיך ואמר כי "בחודשיים האחרונים הקמתי ותפעלתי את מטה הקלפיות בליכוד. מורכב ביותר ורגיש ביותר. דאגנו לשיבוצם של נציגי הליכוד בכל מקום בארץ בדגש משמעותי על הקלפיות באזורים הבעייתיים. יום הבחירות ביום שלישי האחרון היה דרמטי מאוד במטה הקלפיות. בליכוד החליטו, ובצדק אגב לאחר הפעמים הקודמות שבהן היו פרצות אבטחה ונפילות רבות, לעשות הפרדה מוחלטת בין תוכנת האלקטור שתיועד להמרצת מצביעים יחד עם עוד מוקדי המרצה רבים, לבין אתר דיווח שהליכוד בנה ופיתח בחודשיים האחרונים שתוקדש לנציגים שלנו בקלפיות לצורך דיווח על מצביעים. דיווח אשר שותף עם תוכנת האלקטור, כדי להמריץ את תומכינו. היו בעיות בעיקר בתחילת היום, עליות ומורדות, אבל בשורה התחתונה, מתוך כארבעה מיליון מצביעים, חברי הליכוד בקלפיות דיווחו על יותר משלושה מיליון מצביעים שהגיעו לקלפי. חשוב להבהיר, המפלגה שלנו היא לקוחה של אלקטור, הם עובדים אצלנו, לא אנחנו אצלם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קרעי האשים ואמר ש"הגיוועלד והשקרים של התוכנה הכושלת הזו בסמסים מומצאים לאורך הימים האלו, מגיעה מסיבה אחת פשוטה: הם נכשלו בלספק את הסחורה. הם כועסים כי הם ביקשו שנשתף אותם לא רק במידע שרלוונטי לתומכי הליכוד אלא בכל המידע שברשותנו, דבר שאני ובכירים אחרים בקמפיין לא הסכמנו לו, עקב העובדה שאלקטור עובדים עם מפלגות נוספות שהאינטרס שלהם לא כל כך דומה בלשון המעטה לאינטרס של הליכוד. אתר הדיווח שהליכוד בנה (אני לא יודע לבנות תוכנות כאלו וגם לא קיבלתי את ההחלטה הזו, אני יודע לנתח נתונים ולא לבנות את האפליקציה בשבילם), עבד במבחן התוצאה בצורה טובה. 3 מיליון ויותר דיווחים ביום בחירות. זה המבחן. יתירה מכך, דאגתי באופן אישי לפיתוח אפליקציה נוספת ('קלפי') שתתן מענה למקומות שבהם אין גישה לאינטרנט. אפליקציית הגיבוי הזו עבדה בצורה מיטבית והוסיפה כ-400 אלף דיווחים מכ- 800 קלפיות. בזכות המידע שהגשנו ביום הבחירות עצמו, הוצאנו יותר מ7 מיליון הודעת סמס, 1.1 הודעות קוליות ו-182 אלף שיחות ייעודיות ממוקדי ההמרצה לאלו שלא הגיעו להצביע. זה היה התפקיד שלי: מצד אחד לעשות הכל כדי למנוע זיופים והטיות ומצד שני להשיג מידע מקסימלי מתוך הקלפיות. כל זה בוצע בצורה טובה מאוד, גם אם היו תקלות בעיקר בבוקר של יום הבחירות. הניסיון הנלוז להראות כאילו יש איזשהו קשר שלילי בין התפעול וההכנה והביצוע בפועל של מטה הקלפיות בראשותי לתוצאות המאכזבות הוא שקר וגם ראש הממשלה נותן לי גיבוי מלא."

"בשורה התחתונה," סיכם קרעי, "פחות אנשים יצאו להצביע במעוזים הגדולים ביותר שלנו. בשורה התחתונה, הסכם העודפים בין סער לבנט, גרע מאיתנו מנדט גורלי להמשך הדרך. בשורה התחתונה ההתפלגות במעטפות הכפולות היתה דומה להצבעה הרגילה ולכן כמעט דבר לא השתנה בתוצאות. הליכוד קיבל למעלה ממאה אלף קולות במעטפות הכפולות. אני מסכים שתמיד חשוב להפיק לקחים וללמוד אבל בשום אופן לא אאפשר להפוך את מטה הקלפיות והאנשים המדהימים שנתנו את הנשמה בו, לשעיר לעזאזל על מזבח הכספים של החברה הכושלת אלקטור ושל עוד כמה אנשים ממורמרים/ות. בזכות כל המידע שאספנו ביום הבחירות, כולל פרוטוקולים מלאים של כל הקלפיות בארץ שכבר עכשיו נמצאים בידינו, דבר שמעולם לא היה לנו גם אחרי שפנינו לבג"צ, המלצתי לראש הממשלה להקים צוות של עמית הלוי ושמחה רוטמן ומרכזיה שיעברו על כל הפרוטוקלים כדי לעשות בדיקה נוספת."

קרעי הוסיף בסיום ש"לגבי המעטפות הכפולות חשוב להבהיר: לא היה שינוי בתוצאות כי בסופו של דבר התפלגות התוצאות במעטפות הכפולות הייתה דומה מאוד להתפלגות בקלפיות הרגילות ולכן לא היו שינויים מהותיים שהוסיפו או הורידו מנדט למישהו בגוש הימין. מיום שלישי בלילה ועד חמישי אחר הצהריים, אני ועוד כ20 מפקחים מטעם הליכוד ועוד מאות מנציגי הליכוד, היינו בכנסת ופיקחנו על כל צעד ושעל, על כל קול וקול. הכרנו את התוצאה כבר אתמול בצהריים כי קיבלנו עותק באופן מידי מכל פרוטוקול ספירה והקלדנו למערכת על מנת לבקר בהמשך את התוצאות המדווחות על ידי ועדת הבחירות. לצערנו, על אף שהליכוד קיבל יותר ממאה אלף קולות מתוך כ- 420 אלף המעטפות הכפולות כלומר כ-25% זה לא הספיק כדי להזיז מנדט אלינו, אחרי חישוב באדר עופר והסכמי העודפים בין המפלגות. זה מאכזב אבל זו התוצאה. לא אפשרנו שום פתח לזיוף או הטיה של תוצאות ונאבקנו על כל קול של מחל. אני מאמין כי על אף שלא קיבלנו את המנדט המיוחל, נצליח בעז"ה להקים ממשלה ימנית בראשות נתניהו. רק עכשיו התפניתי להגיב להכפשות ולשקרים הגסים בהודעות טקסט וברשתות החברתיות מטעם גורמים אינטרסנטיים ועסקיים וממורמרים/ות אחרים שכל מה שמעניין אותם זה הכסף של הליכוד."

קרעי סיים ואמר שהוא "לא ירד נמוך כמו אחרים, חלקם בכירים, שלא עשו כלום! למען התנועה ואפילו הפריעו. יום יבוא גם את זה אספר. כרגע מה שחשוב זה שתקום ממשלה בעזרת ה' בראשות הליכוד ונתניהו. אני ממשיך בכל הכוח לעבוד למענכם, למען הליכוד וראש הממשלה נתניהו והצלחתנו, וכמובן, בראש ובראשונה, למענכם אזרחי ישראל. וְהִיא שֶׁעָמְדָה לַאֲבוֹתֵינוּ וְלָנו שֶׁלֹּא אֶחָד בִּלְבָד עָמַד עָלֵינוּ לְכַלּוֹתֵנוּ אֶלָּא שֶׁבְּכָל דּוֹר וָדוֹר עוֹמְדִים עָלֵינוּ לְכַלּוֹתֵנוּ וְהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַצִּילֵנוּ מִיָּדָם" אותה הבטחה שעמדה לזכות עם ישראל לאורך הדורות, תמשיך לעמוד גם לזכותנו. לעולם לא תצליח לקום בישראל ממשלה שמטרתה לקעקע את הזהות היהודית שלה. עברנו את פרעה נעבור גם את זה…"

Back to top button