משפטי/פלילי

בעקבות הביקורת הציבורית ובצעד חריג: ירין שרף יואשם באונס

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב, בקשה לתקן את כתב האישום בעניינו של ירין שרף, ולייחס לו עבירות של אינוס, ובהתאם להעביר את הדיון בעניינו לבית המשפט המחוזי.

ההחלטה התקבלה בתום מספר דיונים בראשות ממלא-מקום פרקליט המדינה, בהם השתתפו הגורמים הרלוונטיים בפרקליטות המדינה ובפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), ולאחר שבמסגרת הדיונים שבו ונבחנו חומרי החקירה, אף בוצעו מספר השלמות חקירה, ונותחו החלופות המשפטיות, העובדתיות והנורמטיביות.

ממלא-מקום פרקליט המדינה אימץ את המלצת פרקליטת מחוז תל אביב, המשנה לפרקליט המדינה (עניינים פליליים) ומנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, לפיה, על אף הקשיים והמורכבות בפרשה זו, עולה כי יש בתיק סיכוי סביר להרשעה בעבירת אינוס, וכי בנסיבות העניין מוצדק לבקש לתקן את כתב האישום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובתה של התביעה לשוב ולהעריך את תמונת המצב הראייתית בכל שלב, כפי שנעשה גם במקרה זה, כאשר הוחלט לפנות לבית המשפט ולבקש לתקן את כתב האישום. התיק מתנהל בדלתיים סגורות ותחת צו איסור פרסום, ומשכך לא ניתן למסור בשלב זה את הבקשה ואת כתב האישום המתוקן, ולא נוכל למסור פרטים נוספים.

ירין שרף. צילום מסך: פייסבוק

Back to top button