חדשות הארץ

הסכם קיבוצי ראשון נחתם בחברת "רול פרופיל", המתמחה בייצור תריסים

ההסתדרות, הנהלת "רול פרופיל" והעובדים חתמו על הסכם קיבוצי ראשון בחברה. החברה, שמתמחה בייצור תריסים וממוקמת בכרמיאל, מונה כ- 60 עובדים, אולם לאור כוונת ההתרחבות שלה והוספת קווי ייצור, ההערכה היא שייקלטו עוד כ- 50 עובדים בעתיד.

עובדי רול פרופיל התאגדו בהסתדרות לפני כשנה וחצי ומאז נוהל משא ומתן להסכם קיבוצי ראשון בחברה. במסגרת ההסכם הקיבוצי המיוחד שנחתם עוגנו מספר זכויות כלכליות וארגוניות ובהן: קביעת שכר מינימום שיהיה 5% יותר מהקבוע במשק (לעובדים שמועסקים מעל שלוש שנים), תוספות שכר, הגדלת השתתפות המעסיק בשיעור ההפרשה לקרן ההשתלמות, תשלום מיוחד לעבודה בערבי חג, הסדרת נושא הארוחות בעבודה והגדרת חופשות מיוחדות. כמו כן, בתקופת חול המועד פסח וסוכות תשלום החופשה יתחלק בין העובד למעסיק בצורה שווה.

את המשא ומתן על ההסכם הוביל יו"ר מרחב כרמיאל בהסתדרות יואב קליין יחד עם מזכירי האיגוד המקצועי עו"ד גיא זיו ומזל הקש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר איגוד עובדי התעשייה בהסתדרות, גבי אסרף, אמר: "אני שמח על ההגעה להסכם ראשון זה, ומברך את כל העוסקים במלאכה. מדובר בהסכם מצוין שנותן לעובדים אופק ויציבות תעסוקתית. חג פסח שמח וכשר".

יו"ר מרחב כרמיאל בהסתדרות, יואב קליין, הוסיף: "המו"מ היה אומנם ארוך, אולם בסיומו אני בהחלט מברך על המוגמר, שכן ההסכם הינו מיטיב עם העובדים ועם החברה, ומתקן עיוות של שנים.

אני רוצה להודות ליו"ר איגוד עובדי התעשייה בהסתדרות גבי אסרף, לעו"ד רענן שקדי על הליווי בהליך ובגיבוש ההסכם, ליניב וייס מאגף הפנסיה, לחברי ועד הפעולה שעמדו על שיפור זכויותיהם וכן להנהלת המפעל על קיום משא ומתן הוגן".

יו"ר ועד הפעולה ראוף מיכאלוב ציין: "לולא העזרה, התמיכה והעמידה האיתנה של ההסתדרות לצידנו, לא היינו מצליחים להגיע לרגע הזה. יו"ר המרחב יואב קליין, וכן מזכירי האיגוד היו איתנו לכל אורך הדרך עד להסכם הזה, שאני והעובדים מרוצים ממנו מאוד. אנחנו במפעל מקווים להמשך שיתוף פעולה כזה גם בעתיד".

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

Back to top button