חדשות הארץ

יו"ר המועצה האזורית שומרון: "זוהי אזעקת אמת. זה לגמרי בידינו!"

אתמול (שני) הכריז ראש מועצת שומרון יוסי דגן על מבצע "מכפילים ב-10 למען השומרון". מטרת המבצע כי כל תושב מהשומרון, יניע וישכנע עשרה מצביעים מחוץ ליו"ש לצאת ולהצביע. המבצע מתקיים בשעות האחרונות באמצעות הטלפון, הזום, והרשתות החברתיות, וזאת בשל מגפת הקורונה. בכל מערכות הבחירות הקודמות לפני הקורונה, פשטו מעל 1500 מתושבי השומרון יחד עם שרים וח"כים על הערים אשדוד, נתניה, פתח תקווה, ראש העין ואריאל ועברו מדלת לדלת ומסלון לסלון לשכנע מצביעים, דבר אשר נמנע כעת בשל הקורונה, לכן השומרון כעת יוצא במבצע צ'רידי ללא הגעה לערים ולבתים.

"אנחנו בשומרון במשימה – להוציא את האנשים לקלפי." אומר ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אנחנו בעיצומו של מבצע: "מכפילים ב-10 למען השומרון". צ'רידי של מצביעים. כל תושב מביא 10 חברים מרחבי המדינה דווקא מחוץ ל'קו הירוק' – כדי שנוכל לבנות ולהכפיל את השומרון פי 10. המטרה להביא ממשלת ימין על מלא, ריבונות על מלא והסדרה של כל ישובי יהודה ושומרון על מלא, יחד כולנו נעשה זאת בע"ה. כל תושב יפתח את אנשי הקשר שלו, חברים מהעבודה, מהצבא, משפחה, מכרים ויפעל שהם יגיעו לקלפי ויצביעו ימין. בשומרון ישנם את אחוזי ההצבעה מהגבוהים במדינה, מטרתנו שכך יהיה בכל מעוזי הימין בישראל" הוסיף דגן.

על המבצע הכריז דגן, אתמול במהלך טקס הנחת אבן פינה, בהשתתפות רה"מ בנימין נתניהו ושרים ביישוב רבבה. רה"מ נתניהו ודגן הניחו במקום אבן פינה לשכונה ע"ש הרב אחיעד אטינגר שנרצח לפני שנתיים בפיגוע בצומת אריאל. לאחר מכן המשיך נתניהו ליישוב חוות יאיר שהוסדר לאחרונה, שם נטע עץ יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן "אני גאה לטעת את העץ הזה כאן בחוות יאיר אחרי שההתחלנו בהליך ההסדרה של המקום. אנחנו בונים עוד ועוד בארץ ישראל, אבל אנחנו יכולים לעשות יותר. אחרי הבחירות אנחנו נסדיר את כל ההתיישבות הצעירה, בתנאי שלא תהיה ממשלת רוטציה שתמנע ממנו לעשות זאת", אמר נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דגן הודה לנתניהו והוסיף "אני מודה לראש הממשלה שסייע להביא להפקדה – השלב הראשוני בהסדרה, את הישובים חוות יאיר ונופי נחמיה, ובזכות זה מחברים אותם כעת לחשמל. יחד איתך נגיע לממשלה של ימין מלא, צריך להסדיר את כל הישובים ביהודה ושומרון".

אמש קיים דגן פגישת חרום עם כל יו"ר וועדי היישובים בשומרון שם סוכם על המבצע ופרטיו. ראשי היישובים נרתמו לגייס את כל תושבי המועצה למיזם. את המבצע מנהלים ראשי סניף הליכוד בשומרון יוני הישראלי ויעקב וינברגר יחד עם סגן ראש המועצה דויידי בן ציון בחמ"ל שפועל מהיישוב הר ברכה.

צילום: צבי סוכות

Back to top button