פוליטי / מדיני

הנשיא ריבלין לאנשי וועדת הבחירות: "עם ישראל עומד מאחוריכם"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר היום (שלישי) בכנסת כפי שעשה בכל מערכת בחירות במהלך כהונתו והיה אורחה של ועדת הבחירות המרכזית, יו״ר הועדה השופט עוזי פוגלמן ומנכ״לית הועדה עו"ד אורלי עדס. הנשיא ביקר במרכז השליטה של הועדה המחובר לכל מחוזות ההצבעה ושמע על אחוזי ההצבעה נכון לשעה זו.

צילום: מארק ניימן / לע"מ

כמו כן, הנשיא שוחח עם המפקחים על טוהר הבחירות ועם נציגי הפיקוח על ההצבעה בקלפיות הקורונה, הודה להם על פועלם המסור וחיזק את ידיהם.

"במערכת הבחירות הנוכחית אנו עם שלל אתגרים, בראש ובראשונה, התאמת הליך הבחירות לימי הקורונה, לאוכלוסיות בסיכון, ולאזרחים המצויים בבידוד,״ אמר הנשיא בביקורו. ״בשבועות האחרונים, עבדתם לילות כימים, כדי לייצר פתרונות יצירתיים שיבטיחו את זכות ההצבעה של כל הישראליות והישראלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מארק ניימן / לע"מ

הנשיא פנה לאנשי וועדת הבחירות ואמר: "אל תניחו לגורמים כאלה ואחרים המבקשים לערער על סמכותם וטוהר כוונותיהם של שומרי הסף, לרפות את ידיכם. עם ישראל עומד מאחוריכם, וסומך את ידיו עליכם"

צילום: מארק ניימן / לע"מ

"בתוך הסחרור הפוליטי וחוסר הוודאות הבריאותי שבו אנו מצויים, אתם מהווים עוגן של יציבות. של ענייניות. של רצינות. המשיכו לעשות את עבודתכם ביראת הקודש הראויה, באחריות, ובענייניות שמאפיינים אתכם. ללא משוא פנים וללא מורא – מלבד מוראו של החוק," חתם הנשיא את דבריו והודה לשופט פוגלמן ולעו"ד אורלי עדס מנכ"לית הוועדה.

Back to top button